Nemačka kompanija BASF, nekada poznata po disketama, pločama i audio kasetama u naredne tri godine pokreće potpuno novi proizvodni program!
Kao što je Nokia proizvodila gumene čizme i papir pre telefona, a Apple garderobu, tako je mnogima od nas nemački BASF najpoznatiji po proizvodnji disketa, mekih medijuma, audio kaseta i ploča. Ipak, BASF je oduvek bio mnogo više od toga, prvenstveno hemijska kompanija, što dokazuju i svojim planovima, koje imaju u naredne tri godine.
Hemijski gigant objavio je da će u naredne tri godine uložiti preko 500 miliona evra u postrojenja širom sveta, kako bi razvio superupijajuću tehnologiju koja će u budućnosti omogućiti dizajniranje udobnijih i tanjih pelena, proizvoda za inkontinenciju i higijenu žena.
U pitanju su ulaganja u postrojenja za proizvidnju superupijajućih polimera, koji će moći da apsorbuju i zadrže izuzetno velike količine tečnosti u odnosu na sopstvenu masu. Novi superupijajući polimeri nosiće naziv Saviva, a biće lansiranji krajem 2016. godine.
Budući da se sastoji od okruglih čestica sa mikroporama, Saviva će posedovati inovativan mehanizam za raspoređivanje tečnosti koji ga čine visokoefikasnim polimerom superupijajuće moći, smeštenim u središtu pelene.
Istraživači BASF-a su u protekloj deceniji intenzivno radili kako bi razvili ovu novu tehnologiju i odgovarajuće proizvodne procese učinili optimalnim. Do sada je nova tehnologija opsežno testirana u laboratorijama, prototipovima pelena i na krajnjim korisnicima u kućnim testovima.
Zahvaljujući svojim karakteristikama, novo rešenje će u budućnosti omogućiti veću slobodu u dizajnu pelena i na taj način pružiti još viši nivo udobnosti i suvoće.
Pratite nas i na Facebooku!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.