Dopustite da vam ipyromani pomognu, upoznajte ih bolje i saznajte šta su sve do sada radili!
Video klip sa jakom porukom i 3,5 miliona pregleda u prvoj nedelji otkako je objavljen, privukao je pažnju svih domaćih, ali i velikog broja stranih medija. Njegovu distribuciju i poruke koju on nosi pomogla je Social media agencija “ipyro”, koju je osnovao stručnjak za internet marketing, Eldad Zenati.
Kako ste došli na ideju da osnujete ipyro?
Sve je počelo kada je partner koji se bavi dizajnom poželeo da promoviše svoj posao. Osmislio je takmičenje “Najružniji sajt u Izraelu”, a njegov brat koji je uticajan na društvenim mrežama pomogao mu je u promociji preko svog Facebook profila. Nakon jednog dana, server je pao. Tada smo otkrili kolika moć se nalazi u rukama ljudi koji su uticajni na društvenim mrežama. Sledeća pomisao nam je bila: “Imamo posao”.
Na koji način birate “buzzere“?
Ovo je najvažnija stvar u našem poslu, i “buzzere” biramo sa mnogo pažnje. Osim što pravimo intervjue sa njima, ipyro platforma skenira njihove profile, tačnije nivo njihovog angažovanja na društvenim mrežama, i pomaže nam da sagradimo profil. U stalnoj smo potrazi za novim ljudima, čak im prilazimo u klubovima, kafićima, univerzitetima….
Koji su prednosti za kompanije ukoliko se opredele za ipyro, umesto za klasične metode oglašavanja i promocije?
Prva i najvažnija stvar je da smanjuje troškove koje su klijenti planirali za marketing. Za svaki evro koji se uloži, dobija se bolji rezultat. Druga stvar je što mogu da dođu do velikog broja ljudi za veoma kratko vreme. Kada izložite svoj brend/uslugu/kampanju preko nekoga ko se smatra popularnim na društvenim mrežama, to izgleda daleko atraktivnije nego bilo koji drugi način.
Kako merite rezultate?
Putem jedinstvene i inovativne tehnologije koja je u Izraelu razvijana dve godine, a koja omogućava da Word Of Mouth pratite i merite na internetu. Preko te platforme direktno su vidljivi i komentari koje pyrosi dobijaju na postove, što je pravi “slatkiš” za krizni PR. Takođe, klijentima se pružaju informacije, poput “feedbacka” o dobrim ili manje dobrim stvarima o proizvodu ili usluzi, dobrim i manje dobrim komentarima, što klijentu daje mogućnost da oslušne šta njegovi korisnice misle.
ipyro je podržao B92 kampanju. Koji su vaši komentari vezani za nju?
Prvo, moramo da napomenemo da smo ponosni što smo pozvani da budemo deo ove kampanje. Dosta smo razmišljali o tome kako da motivišemo naše pyrose, da svoju “online moć” iskoriste da urade nešto posebno za naše društvo. Rekli smo im da će šerovanjem videa sa potresnom porukom postati deo onih koji prepoznaju problem nasilja, i žele da mu stanu na put. I eto, sada se vide plodovi našeg rada.
Koju kampanju smatrate najuspešnijom?
Bez ikakve sumnje, to je kampanja za borbu protiv nasilja koja je urađenai za Fondaciju B92.
Da li srpske kompanije prepoznaju prednosti marketinga na društvenim mrežama?
Da, ali još uvek u nedovoljnoj meri. Primećujemo da se PR i Digital agencije trude da istraže nove medote i tehnologije kako bi unapredile svoje usluge, i to je dobro. Social media tržište u Srbiji još uvek nije dobro razvijeno, ali ima svetlu budućnost.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.