Loša ažuriranja, kašnjenje funkcija i hardverski problemi mogli bi promene način na koji Apple lansira nove proizvode.
Novi proizvodi kompanije Apple lansiraju se, manje-više, po dobro poznatom rasporedu, a vrlo često u godišnjim ciklusima. Međutim, osetan pad kvaliteta i sve veći broj softverskih problema sada su primorali tehnološkog giganta da dobro razmisli o održivosti te strategije.
Redovni ciklusi predstavljanja proizvoda imaju svoje prednosti. Inženjeri koji razvijaju hardver i softver imaju jasan cilj, investitori znaju šta da očekuju, a sama kompanija može da što veći broj novih uređaja smesti u par događaja i izreklamira ih na pravi način.
Izvor: YouTube / AppleIzmeđu telefona, tableta, računara, pametnih satova i drugih proizvoda, broj uređaja koje Apple prodaje je značajan, a onih koje treba redovno ažurirati još veći, pa lansiranje na godišnjem nivou ima sve manje smisla. Ovome posebno u prilog ide i sve veći broj loših nadogradnji, funkcija koje kasne, pa čak i hardverskih problema koji su mogli da se izbegnu uz više vremena za razvoj. Kako tvrdi poznati analitičar Mark Gurman, kompanija je i sama svesna ovih problema.
Gurman kao dobar primer uzima lansiranje Apple Intelligence funkcije, koje se još uvek nije desilo, iako je iPhone 16 serija lansirana pre mesec dana. Ne samo da primena veštačke inteligencija još uvek nije dostupna, već svoju punu funkcionalnost neće ni dobiti ove godine na podržanim uređajima.
Kako bi izbegao ovakve probleme u budućnosti, Apple će, tvrdi Gurman, lansirati svoje proizvode tek kada budu spremni, a ne kada kalendar to zahteva, s tim da primenu nove strategije nećemo videti još neko vreme kada su novi iPhone uređaji u pitanju.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.