Problem je u tome što se pravila često menjaju - Facebook stalno uklanja fan, te poslovne stranice, a bez znanja i pristanka vlasnika.
Dešava se da korisnici prijavljuju tuđe Facebook stranice, ponekad s vrlo dobrim razlogom, ali često i zbog toga što se ne slažu sa sadržajima koji se dele.
Nakon toga može da se dogodi da postovi sa prijavljene stranice postanu nevidljivi drugim korisnicima, ili da stranica bude obrisana.
Ukoliko neka stranica krši pravila korišćenja prete joj restrikcije, a admin će o tome biti obavešten preko notifikacije, bez daljih uputstava kome bi i kako mogao da se požali.
Vlasnici stranica često ne razumeju koja su tačno pravila prekršili, budući da ni o tome nema detaljnijih informacija, a ulog je veliki – posebno za one koji imaju veliki broj pratilaca, te im posao zavisi od posećenosti web sajta.
Nevolja je u tome što Facebook svojim korisnicima obično ne šalje mejlove s detaljnim objašnjenjima, već se sve završava notifikacijom. Prvi korak koji vlasnici obrisanih, ili stranica koje su dobile žuti karton, moraju da naprave jeste da odu na stranicu na kojoj mogu da prijave problem. To zvuči lakše nego što jeste – put do stanice za podršku uopšte nije lak.
Facebook u sekciji za pomoć uopšte ne nudi direktan link ka podršci, već je ovaj zakopana duboko u Help centru, pod naslovom „Report an Issue with Facebook Pages“. Korisnik tu može da se požali, te da u određeno polje kopira link ka svojoj stranici, pruži detaljan opis problema, u nadi da će saznati koja je pravila prekršio.
Može da se dogodi da ovaj formular uopšte ne pomogne, te da stranica ostane obrisana i nakon što se sazna u čemu je problem. To ume da bude veliki problem za one čiji web sajtovi najviše posetilaca dobijaju s društvenih mreža, ali brisanje stranice i napuštanje platforme nije rešenje.
Korisnicima se preporučuje da na vreme razvijaju stranice i profile na drugim socijalnim platformama, a kako bi manje trpeli u slučaju problema sa Facebook poslovnom stranicom. Pored toga se savetuje da se dobro prouče pravila korišćenja, kako bi korisnik na vreme shvatio koje mu opasnosti prete na društvenoj mreži Facebook.
Problem je u tome što se pravila često menjaju. Facebook stalno uklanja fan, te poslovne stranice, a bez znanja i pristanka vlasnika. I kada obaveštenja ima, obično su štura, s nedovoljno informacija. Tu su i brojne druge restrikcije, pa se administratorima zabranjuje postavljanje postova na određeno vreme, te reklamiranje, što je opet gubitak za posao.
Korisnici se podsećaju da nisu vlasnici svojih poslovnih stranica i da su tu samo zbog toga što im je Facebook dozvolio. Bilo bi dobro da im dopusti i da razumeju pravila korišćenja, te to koga tačno vređaju svojim postovima.