Odnošenje telefona u servis zaista može da napravi pakao, ali Samsung verovatno ima pravo rešenje za to, a mi par korisnih saveta dok čekamo to rešenje.
Naši telefoni znaju više o nama od nas samih... jer, mi ponekad zaboravimo, ali memorija ostaje ispunjena raznim stvarima koje vrlo lako mogu da nas podsete čak i na to što smo svesno ili još gore - nesvesno zaboravili, a neki i potisnuli iz svojih glava.
Iako odavno izlizana, ova novinarska fraza nije došla bez debelog iskustva i dokaza iz prakse.
Jer, zaista, ko zna šta sve svakodnevnim korišćenjem otkrivamo i iznova i iznova od svega svog najličnijeg odajemo svojim mobilnim telefonima, tabletima i drugim uređajima sa memorijom i internetom.
Zašto i ne bismo, ipak ga koristimo smo mi, pomisliće najveći broj ljudi, a onda dođe do krađe i saznaje da nismo aktivirali opciju Pronađi moj uređaj ili kvara (recimo ekrana, što se najčešće dešava kad su kvarovi u pitanju, jer smo u fazonu da nam uvek treba veći, veći i VEĆI ekran).
Istina je da najveći broj lopova i servisera zanima isključivo uređaj i kako ga unovčiti ili što lakše i jeftinije popraviti, ali nema sumnje da postoje i pojedinci koji bi da bace pogled na fotografije, video snimke, sadržaj SMS poruka, drugih prepiski, mejlova i ko zna čega još. Tada se raspon problema menja od blama, straha da se ne desi nešto gore, sve do ko zna čega, jer - osoba maltene može bilo šta sa našim najličnijim stvarima.
Problem u servisu nastane kad predate uređaj na popravku što on mora biti otključan i činjenica da ćete u najvećem broju servisnih zahvata dobiti telefon sa softverom kao iz fabrike - očišćenim, krenućete potpuno iznova sa svim, jer će serviser zarad testiranja i isprobavanja uređaja softver uređaja i obrisati, možda čak i nekoliko puta.
Za ovakve situacije južnokorejski proizvođač predvideo je tzv. Maintenance mode, čiji je zadatak da, nakon što se aktivira, zaključa kompletan lični sadržaj telefona i onemogući pristup svim aplikacijama. Jedino što će se učitavati pod njim su one Samsung fabričke stavke bez kojih serviser i stručno lice za proveru ili test popravke ne mogu da rade. Režim se aktivira u sekciji Battery and Device Care unutar Settings menija, nakon čega sledi restart uređaja. Za naknadnu deaktivaciju neophodan je najpre unos bezbednosne lozinke ili očitavanje otiska prsta, a zatim još jedan restart.
Ovo je jedna od onih korisnih inovacija koje morate držati u malom prstu.
Jeste li vi imali ovakvih iskustava iz servisa?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.