Facebook trik menja dosta toga (FOTO) | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook trik menja dosta toga (FOTO)

Naterajte Facebook da vam prikaže ono što želite, a ne ono što on misli da je „OK“ da vam prikaže…

  Izvor: Promo/Kaspersky Lab

Možda i ne znate da vam Facebook upravo sad na vašem profilu „servira“ vesti za koje ta društvena mreža misli da su vam relevantne. Za to je zadužen algoritam News Feed-a, čiji je zadatak da prati vaše aktivnosti na toj mreži, ali kažu i izvan nje, kako bi vam ponudio vesti koje vas najverovatnije zanimaju. Ako ste u poslednje vreme, kao i mi, primetili da sve češće viđate nešto što veze nema s vašim interesovanjima i da su počele da vam se prikazuju stvari koje nikad nisu, onda je potrebno da uradite sledeće.

EU će zabraniti da Facebook čita naše podatke?

Facebook uveo reklame u video

Lako je, u levom delu Facebook News Feed-a potražite opciju „News Feed“ i kliknite na njene tri tačke. Iz padajućeg menija odaberite opciju „Most Recent“, da biste videli objave svojih prijatelja i stranica koje pratite hronološki, od najnovijih objava. Opcija „Top Stories“ odabrana je automatski i vraća se svaki put kad ponovo otvorite Facebook stranicu u novom tabu (ova opcija zavisi i od pregledača koji koristite).

Najpopularnije aplikacije 2016: Dve najgore vode!

Da biste samostalno prilagodili i „Most“ i „Recent“ objave potrebno je da u istom padajućem meniju izaberete treću opciju „Preferences“ i u okviru nje uredite stranice i ljude koje volite, okačite im „See First“ oznaku, ali i otpratite sve što vas nervira i ne želite da gledate. Takođe, u okviru ove opciju Facebook vas još jednom pita da li biste, možda želeli da se opet povežete s ljudima kojima ste lupili „Unfollow“.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Ovo ne smete propustiti

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA