Meta je potvrdila da je cifra od početka decembra 2021, kada je platforma lansirana u Kanadi i Sjedinjenim Američkim Državama, narasla do 300 hiljada mesečnih korisnika.
Facebook veruje da je budućnost u virtuelnoj realnosti i Metaverzumu, pa je zbog toga promenio ime u Meta i potrošio milijarde dolara na kreiranje hardvera i softvera koji bi trebalo da promene društvene mreže.
Javnost do skoro nije znala mnogo o tome kako planovi napreduju i koliko su uspešni.
Kompanija najviše polaže na VR platformu Horizon Worlds za Quest, a nedavno su se čule i prve informacije o broju korisnika.
Meta je potvrdila da je cifra od početka decembra 2021, kada je platforma lansirana u Kanadi i Sjedinjenim Američkim Državama, narasla do 300 hiljada mesečnih korisnika.
Taj broj uključuje platformu Horizon Worlds, te aplikaciju Horizon Venues koja služi za posećivanje događaja u virtuelnoj realnosti, ali izuzima Horizon Workrooms – VR prostor za konferencije u koji može da se uđe samo na poziv.
Horizon Worlds nudi virtuelno okruženje koje učesnici mogu da menjaju po svom ukusu i da ga koriste za druženje i igranje različitih igara. Korisnici se pojavljuju u obliku avatara, a nedavno je objavljeno da je do sada napravljeno oko 10 hiljada odvojenih svetova.
Budući da je od lansiranja prošlo tek nekoliko meseci, još uvek je rano da se utvrdi da li će platforma nastaviti da raste istim tempom. Objavljena cifra se odnosi na mesečne korisnike, a broj onih koji platformu posećuju na dnevnom nivou se sigurno razlikuje. Na rast popularnosti je uticala i prodaja Quest uređaja tokom praznika, mada Meta još uvek nije objavila koliko je jedinica do sada prodato.
Mark Cukerberg je nedavno najavio da Horizons za mobilne uređaje stiže do kraja 2022. godine, što bi moglo da privuče i one koji nisu vlasnici Quest kompleta. Iako platforma još uvek ne donosi zaradu, pritisak da bude uspešna je veliki, posebno od kada vrednost deonica kompanije Meta pada.