Popularna aplikacija za učenje jezika Duolingo objavila da je njena poznata maskota, sova Duo – umrla! Vest, koja se prvo pojavila na društvenim mrežama, imala je sve elemente "bizarne misterije, upotpunjene obiljem spekulacija".
![Duolingo _ maskota _ aplikacija - Foto Shutterstock.jpg Duolingo _ maskota _ aplikacija - Foto Shutterstock.jpg](https://staticsmartlife.mondo.rs/Picture/111273/jpeg/Duolingo-_-maskota-_-aplikacija-Foto-Shutterstock.jpg?ts=2025-02-12T15:02:40)
"Vlasti trenutno istražuju uzrok njegove smrti, a mi u potpunosti sarađujemo", navedeno je u objavi kompanije, u prepoznatljivom humorističkom stilu, dodajući: "Svesni smo da je imao mnogo neprijatelja. Duo je verovatno umro čekajući da ti održi lekciju, ali šta mi znamo!"
Iz Duolinga su, takođe, iskoristili priliku da kroz objave o "smrti" svoje maskote, korisnicima prelože da u čast Dua uplate pretplatu, odnosno počnu da koriste plaćenu verziju aplikacije.
Fanovi aplikacije odmah su počeli da se bave teorijama o tome šta je njene autore navelo na ovakvu (promotivnu) aktivnost. Neki sumnjaju da bi glavni krivci mogli da budu brojni korisnici koji ignorišu svoje podsetnike za lekcija jezika koje uče.
Uprkos šokantnoj odjavi, Duolingo je nagovestio da ovo ipak nije kraj priče:
"Pratite naše društvene kanale dok otkrivamo šokantnu (a možda i apsurdnu) istinu iza Duove prerane smrti. Kako stvari stoje, ovo bi mogao da bude početak još jedne marketinške kampanje!"
Najnoviji potez Duolinga marketinški stručnjaci vide kao još jedan primer majstorstva tima koji stoji iz aplikacije u viralnoj onlajn promociji. Slažu se da oni znaju kako da nateraju publiku da prati i komentariše njihove poruke, jer "pretvarajući Duoovu 'smrt' u misteriju, oni pozivaju korisnike da komuniciraju i da prate druge objave i komentare".
Bilo da je Duo zauvek nestao ili se možda uskoro dramatično vrati, tim Duolingo aplikacije još jednom je uspeo da privuče pažnju na način koji prevazilazi samo učenje jezika.
BONUS VIDEO:
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.