Najnoviji podaci posećenosti i navika korisnika za 2024. pokazuju globalni porast broja ženskih korisnika i potvrđuju da su u SAD najgledaniji sadržaji često i globalno, pa i na Balkanu, najpopularniji
Različite korisničke internet platforme, sajtovi i društvene mreže, tradicionalno krajem svake godine rezimiraju svoje učinke i saopštavaju svoje statistike posećenosti i korišćenja. Naravno, tu ni najpoznatiji sajt za odrasle nije izuzetak.
A prema upravoj objavljenim podacima, ovo doba godina je "sočnije je nego ikada", ističe Po*nhub, koji je upravo objavio najnovije podatke posećenosti i navika korisnika za 2024. godinu.
Zemlja neprikosnoveni lider po posećenosti su Sjedinjene Američke Države, godinama čvrsto zacementirane na prvom mestu. A statistika pretrage sajta koja dolazi iz SAD, države sa više od 300 miliona stanovnika, u velikoj meri se poklapa sa statistikom navika korisnika širom sveta.
Među prvih pet slede Francuska, Filipini, zatim Meksiko kao zemlja iz koje korisnici u proseku provode najviše vremena na sajtu – 11 minuta i 1 sekundu, i Velika Britanija. Ove zemalje, i povremeno Japan, uglavnom se poslednjih godina smenjuju na prvih pet pozicija liste.
Podaci o najtraženijim kategorijama u različitim delovima sveta pokazuju da najveći broj evropskih korisnika najpopularnijeg sajta za odrasle najradije gleda video radove koji pripadaju "MILF" kategoriji, koja je ujedno i globalno najgledanija.
To je, istovremeno, kategorija koju najviše vole da gledaju i korisnici iz Srbije. A u našem okruženju, kao što mapa najgledanijih kategorija (slika ispod) to pokazuje, kategoriji "zrelijih dama" skloni su i korisnici sajta u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Crnoj Gori, Makedoniji i Albaniji.
U ostatku regiona, odnosno Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i Rumuniji preovlađuje interesovanje za kategoriju "Anal", što je slučaj i na krajnjem jugu Balkanskog polustrva, u Grčkoj i Turskoj. Popularnost ove kategorije je u porastu 2024. godine, pa je ona takođe dominantna u Rusiji.
Od ostalih zemalja Starog kontinenta, Francuzi i Italijani najviše vole sami sebe, pošto "potomci Asteriksa i Obeliksa" najčešće biraju kategoriju "French", dok je na Apeninskoj "čizmi" najpopularnija kategorija "Italian". Koje kategorije preferiraju korisnici u ostalim delovima sveta pogledajte na mapi iznad.
Raste broj ženskih korisnika, telefon ubedljivo ispred PC-a
Analaza godišnje statistike je veoma detaljna (galerija pri kraju teksta), pogotovo za 20 država iz kojih dolazi najveći broj poseta, a ovde smo izdvojili još nekoliko zanimljivih činjenica.
Broj žena koje su ove godine posećivale najpopularniji sajt za odrasle, na globalnom nivou je porastao za 7 odsto na ukupnih 38 odsto, što je slučaj i sa dužinom njihovog zadržavanja na sajtu. Tako su u Meksiku, zemlji iz koje se korisnici najduže zadržavaju na sajtu, posete žena prosečno trajale 17 sekundi duže u poređenju sa muškarcima.
O navikama posetilaca govore i "tehnikalije" kao što su uređaji sa kojih se pristupa sajtu. U 2024. godini, sa pametnih telefona je dolazilo čak 90,5 odsto ukupnog globalnog saobraćaja, PC računara 7,9 a sa tableta samo 1,6 odsto.
Sajtu se najčešće pristupalo iz Google Chrome pretraživača, u 64,7 odsto slučajeva, na drugom mestu je Safari (26,2%), sledi ga Samsung Internet Browser (4,2%), zatim Opera (1,2%), dok je na poslednjem mestu Mozilla Firefox (0.7%). Slični rezultati zabeleženi su i kod pretraživača za desktop računare: prvi je Chrome sa 56% saobraćaja, sledi ga Safari (14%), a na začelju je Microsoft Edge (13%).
BONUS VIDEO:
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.