Stiže novi Facebook - prikazivanje sadržaja se menja iz korena | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stiže novi Facebook - prikazivanje sadržaja se menja iz korena

Autor Ilija Baošić

Glavni fokus početne stranice će sada biti otkrivanje novog i zabavnog sadržaja.

 Novo prikazivanje sadržaja na Facebooku Izvor: Meta

Kompanija Meta je već najavila velike promene oko načina na koji se sadržaj prikazuje na svojoj platformi, a deo korisnika je od ove nedelje dobio pristup tom "novom Fejsu". Umesto dosadašnjeg fokusa na komunikaciji između prijatelja i rodbine, korisnicima će se ubuduće prikazivati više zabavnog sadržaja, kao i sadržaja osoba i stranica koje ne prate.

Razlog zašto se Facebook odlučio na ovaj potez je TikTok, društvena mreža fokusirana na kratke video snimke koja je za kratko vreme zapretila ovoj platformi i uzela joj dobar deo korisnika, pogotovo mlađih.

Možda će vas zanimati

Kada promena postane dostupna korisnicima, na početnoj stranici Facebook-a će biti dostupan sadržaj koji je Cukerberg nazvao discovery engine, a namenjen je, kako i samo ime kaže, otkrivanju novog i zabavnog sadržaja, baziranog na personalizovanim preporukama za koje je zaslužna veštačka inteligencija.

Pored Home sekcije, korisnicima će biti dostupna i nova Feeds sekcija, gde će se prikazivati sadržaj prijatelja, grupa i stranica koje korisnici prate, kao i Favorites - personalizavani odeljak, gde će korisnici sami birati čije objave žele da vide.

Podsetimo, Facebook je prošle nedelje najavio još jedan veliki novitet na svojoj platformi - korisnici će moći da pod istim nalogom imaju čak pet različitih profila za koje neće morati da koriste prave podatke, što je do sada bilo zabranjeno.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 2

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Max

Pa s obzirom kakvo smeće moji prijatelji objavljuju, baš mi i neće teško pasti ova promena.

Slate

Bolje rečeno ostajemo u dobu Reklama u kojima smo se rodili i sa kojima ćemo umreti bez ideje da se tu nešto promeni. Bez ideje da se prinuđeni korisnici plate. Bez ideje da je vaša reklama moje vreme na koje sam osuđen i prostor. Alal vera onom ko ih izmisli a i onom ko ubedi čoveka da mora da ih gleda.