INSTAGRAM KOPIRA TIKTOK: Počelo testiranje objava preko celog ekrana, proverite aplikaciju | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

INSTAGRAM KOPIRA TIKTOK: Počelo testiranje objava preko celog ekrana, proverite aplikaciju

Novi izgled je dostupan samo pojedinim korisnicima

 Huawei nova 9 SE 6.jpg Izvor: SmartLife / Uroš Arsić

Ukoliko otvorite Instagram aplikaciju i primetite da su slike i video snimci uvećani, ne brinite, kompanija samo testira novi izgled nalik TikTok-u.

Ulaskom na TikTok, prva stvar koju vidimo je vertikalan video snimak preko celog ekrana. Instagram testira funkciju koja bi pružila slično, trenutno imerzivno iskustvo, za koje kaže da je dizajnirano da „donese video zapise u centar pažnje.

Možda će vas zanimati

Adam Moseri, prvi čovek Instagram-a, najavio je ove promene putem svom profila.

Pomeramo Instagram na mesto gde će video biti veći deo iskustva Instagram Feed-a; gde će sadržaj biti imerzivniji – zauzimajući veći deo ekrana; gde će naše preporuke biti veći deo početne strane – stvari koje mislimo da ćete volete, a niste još uvek videli; gde ćete imati veću kontrolu nad svojim iskustvom.“ kaže Moseri. “Ove nedelje počinjemo test, gde će slike, kao i video snimci, zauzimati veći deo vašeg ekrana.

Utisci korisnika u komentarima su pomešani, ali ako ste deo testa, možete se i sami uveriti u novi izgled.

Krupniji sadržaj nije jedina promena koju je naš Feed doživeo u 2022. godini. Nakon testiranja tri nove specijalizovane opcije početkom godine, Instagram je i zvanično uveo Favorites i Following prikaz u martu, kako bi korisnicima omogućio da personalizuju svoj sadržaj, kao i da povrate hronološki pregled objava.

Nejasno je koliko će vremena trebati za testiranje nove funkcije, pa ako još uvek ne vidite novi izgled, proverite da li ažuriranje aplikacije čeka na vas.

Da li ste i vi među onima koji testiraju krupniji sadržaj?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA