Samo je bilo pitanje vremena kada će neko da rekreira igre iz najpopularnije Netflix serije svih vremena – Squid Game.
Naravno, nismo se mnogo iznenadili kada je to uradio Džimi Donaldson sa YouTube kanala MrBeast, jer je on jedan od onih popularnih ličnosti koje vole da troše mnogo novca na (često besmislene) projekte. Ovoga puta okupljeno je 456 dobrovoljaca koji su učestvovali u igrama, baš kao i u Squid Game seriji, samo bez pucanja u one koji izgube.
Crveno svetlo - zeleno svetlo
Primera radi u prvoj igri: zeleno svetlo – crveno svetlo, igrači su imali patron sa kapislom ispod majice, i ukoliko ste se pomerali kada ne treba, kapisla bi okinula, farbajući vam belu majicu, što je značilo da je to kraj puta za vas.
I oni koji odustaje dobijaju nagradu
Nakon svake igre, preostalom broju učesnika je ponuđena određena suma novca ukoliko žele da izađu pre naredne igre: 2.000 dolara posle prve i 4.000 posle druge. Jedina igra koja nije bila ista kao u seriji je poslednja, jer realno nikome i dalje nije jasno kako se igra Squid Game. Umesto toga, takmičari su igrali muzičke stolice, dok nije ostao samo jedan pobednik. Kao utešnu nagradu, drugi takmičar je dobio 10.000 dolara.
Za samo dva dana video je skupio preko 55 miliona pregleda, što je odličan primer kako je ovaj YouTube kanal zajahao talas popularnosti. Nešto slično se desilo i sa Squid Game kriptovalutom, ali se ispostavilo da je u pitanju klasična prevara, pa je većine korisnika koji su uložili novac ostali kratkih rukava.
Baš su se potrudili
Ako imate pola sata, pogledajte video, jer se MrBeast kanal baš potrudio da scenario i igre deluju autentično, sa sve velikom providnom kasicom punom novca na plafonu spavaonice i večerom pred poslednju igru. Bili fan Squid Game serijala ili ne treba napomenuti da je MrBeast potrošio 3,5 miliona dolara da bi rekreirao sve ove igre i omogućio takmičenje, mada ne sumnjamo da će im se sve to vratiti kroz zaradu od YouTube i od sponzora.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.