Najveće svetske kompanije utrkuju se koja će pre da sponzoriše objavu jedne od najpopularnijih mladih zvezda trenutno.
Svi pričaju o seriji "Squid game"!
Serija od devet epizoda dolazi iz Koreje, i striming gigant Netflix već je naziva svojim najuspešnijim proizvodom koji nije na engleskom - do sada je tu titulu nosila serija "Casa de papel".
Jedna od glavnih glumica ove serije, Hojon Jung, postala je Instagram senzacija ubrzo nakon emitovanja širom sveta, a modna industrija bukvalno se otima o nju.
Globalni uspeh serije napravio je od Hojon Instagram senzaciju - dobila je preko 17 miliona pratilaca na Instagram mreži za samo nedelju dana i postala je i zvanično najpraćenija glumica Južne Koreje nakon toga.
Dobiti ovako veliki broj Instagram pratilaca nije lako, ali Hojon Jung je imala dobru “podlogu“.
Već 11 godina bavi se modelingom (trenutno ima 27), pojavljivala se na naslovnim stranama svih globalnih prestižnih magazina u Koreji - Elle, Vogue, Nylon… - a svetske agencije proglasile su je jednim od Top 50 svetskih top modela.
U Netflix hit seriji ona tumači lik takmičara 067, a cilj joj je da prikupi novac kako bi oslobodila svoju porodicu zarobljenu preko granice.
Prema rečima stručnjaka za marketing, 17 miliona pratilaca koje je dobila praktično odjednom otvorilo joj je sva vrata modne industrije, ali i Holivuda.
Ono što je intrigantno u njenoj prezentaciji tokom “Squid Game“ serije je nesvakidašnji izgled sasvim prosečne devojke, koji nije u skladu sa njenim prefinjenim i glamuroznim izgledom u pravom životu.
Hojon Jung je postala ambasador Louis Vuitton brenda za odeću, satove i nakit, Fendi italijanskog luksuznog brenda odeće, Adidas kompanije i mnogih drugih svetskih brendova, a njene objave na Instagram mreži dostižu preko 10 miliona lajkova.
I, naravno, znamo i koji telefon manekenka i glumica koristi - lokal patriota je, izabrala je LG, i to model Q serije, koja se odavno nije prodavala kod nas.
Jeste li vi već gledali “Squid Game“ seriju?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.