Facebook će upravljati industrijom igara: GameRoom | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook će upravljati industrijom igara: GameRoom

Gejmeri, jeste li čuli za Facebook Gameroom? Niste? Čitajte, tu ćete se igrati u budućnosti (možda)…

  Izvor: Promo/Facebook

Facebook želi da „sruši“ Steam i sve koji koriste slične gejming servise. A, kako i ne bi tako nešto želeo kad ima 1.75 milijardi korisnika, kojima su video, dopisivanje i igre stalno u glavi?!

Steam, da bismo ih uporedili, ima nešto manje od 130 miliona aktivnih korisnika, a Facebook, sa više od 10 puta više korisnika razvojnim studijima i programerima ponudio bi „raj“ za plasiranje niskobudžetnih, ali i naslova elitnog profila, objavio je The Next Web.

Portal TechCrunch navodi da je Facebook u sjajnoj poziciji, jer će verovatno svima koji preko njegove platforme budu izdavali igre, omogućiti reklamiranje i doseg do miliona, stotina miliona zainteresovanih gejmera.

 Facebook, Gameroom, Fejs, Igre Izvor: Promo/Facebook

Ako Facebook sve uradi kako bi trebalo i Gameroom podigne na zdravom temelju, koji gejmere i njihove interese stavlja u centar, onda bi Steam i slične platforme mogao da spase samo lični stav gejmera, koji eventualno ne bi hteo da igra igre kroz neki od Facebook servisa. Ali, ako Fejs tu uplete lak striming igara (što ima), instant priču i razgovore više korisnika istovremeno (što već ima) i možda nas iznenadi nekim novim, zgodnim servisom… - jasno vam je da će broj takvih gejmera biti jednak broju korisnika koji odbijaju da koriste Facebook.

Dakle - minimalan...

Facebook tek treba da predstavi opcije i planove za Gameroom, pa ćemo očekivanja ostaviti po strani, dok ne vidimo šta sve Facebook ima da ponudi.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA