Tomb Raider Definitive Edition možda i najbolje do sad demonstrira koliko je hardver PS4 snažniji od onog unutar Xbox One konzole. Evo i zašto.
Kad je najavljeno kako se Tomb Raider seli na next-gen konzole, mnogi su se upitali šta je svrha toga i još više, zbog čega Square Enix želi da ovaj port prodaje po punoj ceni. Objašnjenje je bilo priilčno jednostavno - izdavač je poručio kako je ono namenjeno publici koja iz nekog razloga do sad nije odigrala ovo fantastično ostvarenje a želi da ga vidi u punoj sjaju.
Priča o Definitive Editionu zato je zapravo jedino i isključivo priča o grafičkoj podlozi. Hardverska snaga novih platformi omogućila je razvojnom timu da igru prebaci u full HD rezoluciju, ali i da preuzme neke efekte koje smo videli u PC verziji, gde je verovatno najlakše primetiti TressFX, zadužen za realistično pomeranje Larine kose, piše magazin ScreenFun.
Ipak, razvojni tim otišao je i korak dalje pa je unapredio model glavne junakinje (mada se on verovatno neće dopasti svima) kao i okoline, a dodata su i još neka manje uočljiva poboljšanja. Naravno, ništa od rečenog nema uticaja na gejmplej, ali su sveukupna grafička poboljšanja itekako primetna i doprinose tome da se bolje uživite u atmosferu.
Tomb Raider Definitive Edition možda i najbolje do sad demonstrira koliko je hardver PS4 snažniji od onog unutar Xbox One. Iako obe verzije izgledaju identično, razlika je u tome što Sonijeva verzija postiže gotovo duplo veći frejm rejt! Larina avantura na Microsoftovoj konzoli ne prelazi 30 fps pa PS4 verzija pored nje deluje superglatko, što je čini mnogo boljim izborom.
Napomenućemo još samo da Definitive Edition u sebi sadrži i sve DLC-ove izbačene za igru mada to i nije bogzna kakav plus, pošto se sva proširenja praktično odnose na multiplejer komponentu igre, koja i dalje nije dobra.
Čekamo vaše komentare i na našoj MobIT Facebook stranici!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.