Automobil koji je početkom osamdesetih godina bio dvadesetak godina ispred svoga vremena uskoro bi mogao da dobije svoju savremenu električnu verziju.
Još jedna od zapaženih reklama koju smo mogli da vidimo tokom ovogodišnje Super Bowl utakmice bila je ona za novi DeLorean, legendarni auto koji je obeležio osamdesete godine i franšizu "Povratak u budućnost".
DeLorean Motor Cars (DMC) je kompanija iz Severne Irske koja je početkom osamdesetih godina prošlog veka predstavila legendarni automobil namenjen tržištu Severne Amerike. Ono što je izdvajalo ovaj automobil je činjenica da je za dizajn bio odgovoran legendarni italijanski dizajner Đorđeto Đuđaro (Giugiaro), sa prepoznatljivim vratima koja se otvaraju na gore (galebova krila).
Iako je DeLorean proizveden samo u 9.000 primeraka, performanse automobila nikako nisu odgovarale njegovom izuzetnom dizajnu, pa je proizvodnja ugašena nakon samo godinu dana. Ovaj dvosed je, iako je patio od lošeg kvaliteta izrade i tromosti na putu doživeo planetarni uspeh nakon što se pojavio u serijalu filmova "Povratak u budućnost".
The Future was never promised. Reimagine today.
— DeLorean Motor Company (@deloreanmotorco) February 13, 2022
Sign up for the premiere of the DeLorean in 2022.
https://t.co/K9n8D1s5uK#DeloreanEVolved#Delorean#Auto#ElectricVehicle#Luxury#BigGamepic.twitter.com/99HsGLCswb
Iz Irske u Teksas
Nakon neuspešne prodaje kompanija DeLorean je bankrotirala, da bi je nova DeLorean Motor Company iz Teksasa otkupila, zajedno sa svim zaštitnim znacima, intelektualnom svojinom i preostalim delovima automobila. Novi vlasnici su došli na ideju da udahnu novi život ovom automobilu koji je obeležio jednu epohu. Iako je plan u startu bio da se ožive stari automobili kombinacijom originalnih i novih delova, izgleda da su te ideje odbačene i da je novi automobil zaista nov.
Spot-reklama tokom Super Bowl utakmice ne otkriva previše osim prepoznatljivih kontura koje su dobro poznate već 40 godina, pa očekujemo da će se uskoro pojaviti novi detalji koji će otkriti nešto novo o ovom automobilu.
Pod geslom "Budućnost nikad nije obećana" kompanija koja stoji iza novog automobila na Twitter nalogu podelila je da se novi automobil može očekivati tokom ove godine, kao i da je u pitanju luksuzno električno vozilo.