Piaggio

TVORCI LEGENDARNE VESPE IMAJU NOVI PROJEKAT: Da li ovaj električni skuter može da dostigne istu slavu?

Novi model će imati nižu cenu, ali i mogućnost da se izvadi baterija!

Izvor: SMARTLife / Piaggio

Kompanija Piaggio planira da predstavi svoj drugi električni skuter na Beijing Motor Show događaju (28.maj).

Novi Piaggia ONE će se razlikovati od postojećih sličnih električnih skutera, jer nije u pitanju samo vozilo, već ga reklamiraju kao da je platforma.

Naime, Piaggio će biti dostupan u više verzija koje će se razlikovati po moći, ali i po kapacitetu baterije, te ističu da će biti u rasponu od mopeda, pa do motocikla. Iako se još uvek ne zna kakve će biti specifikacije ovog električnog skutera, poznato je da će Piaggio One imati bateriju koja može da se ukloni jednom kada se potroši.

"Napravljen u Italiji, namenjen za mlađu publiku, ONE je fuzija boje, imaginacije, stila, bezbednosti i tehnologije kakvu još uvek niste videli u električnim skuterima. Inspirisana tradicijom Piaggio kompanije koja je napravila legendu o jednostavnim i lakim mopedima, ONE ima za cilj da revolucioniše električnu urbanu mobilnost, kombinujući efikasnost sa zabavom. ONE je globalni projekat za Piaggio, debitovaće na Beijing Motor Show događaju, a biće dostupan u Evropi krajem juna" - istakli su iz te kompanije u saopštenju, prenosi Electrek.

Prvi električni skuter te kompanije je Vespa Elettrica, a to vozilo poseduje bateriju kapaciteta 4 kWh, ali je ona ugrađena u sam skuter i ne može da se ukloni, kao što će to moći ONE verzija. Takve baterije imaju prednost u tome što možete da ih izvadite i da ih punite na mesta na kojima to inače ne bi bilo moguće. Na društvenim mrežama se pojavio i promotivni video koji napominje da će sa jednom punom baterijom ONE preći 90 kilometara, ali uzmite sa dozom rezerve tu informaciju jer nema zvaničnih specifikacija još uvek.

Piaggio je nedavno ušao u konzorcijum sa drugim velikim proizvođačima motocikala, kako bi zajedničkim snagama radili na razvoju standardnih litijum-jonskih baterija koje mogu da se uklone. Veoma su male šanse da će se takva baterija iz tog partnerstva pojaviti i u električnom skuteru ONE.

Ovaj italijanski proizvođač je otkrio i pojedine tehnologije koje će ovo vozilo posedovati: "Piaggio ONE odlikuje se bogatstvom tehnoloških karakteristika, uključujući digitalnu instrument tablu u boji sa senzorima za prilagođavanje pozadine i osvetljenosti u okolnim uslovima, potpuna LED svetla, sistem pokretanja bez ključa, i dve mape motora" - istakli su iz te kompanije.

Prvi električni skuter te kompanije je sa sobom imao i premijum cenu (Vespa Elettrica košta 6.000 evra), što se odrazilo i na uspeh istog na tržištu, pogotovo kod mlađe publike, zbog čega su odlučili da se vrate na stari poslovni model zbog kog su postali popularni, a to je da prave priuštive skutere za mlade ljude.

Treba istaći da iako je ovo drugi električni skuter ovog italijanskog proizvođača, oni imaju iskustva u električnim vozilima, pošto su napravili i električnog trotočkaša u prošlosti. Piaggio posluje i u Srbiji.

Piaggio One
Izvor: wide magazine

Šta mislite o ovom električnom skuteru?