S800 je prvi model premijum brenda Maextro, čiji cilj je da poremeti uspostavljeni poredak na tržištu, kako među elektromobilima, tako i među luksuznim limuzinama
Velika električna luksuzna limuzina Huawei Maextro S800 koja je, mnogo pre zvaničnog lansiranja, podigla veliku prašinu u celom (kineskom) automobilskom svetu. Razvijena je kao proizvod zajedničkog ulaganja kineskog tehnološkog giganta najpoznatijeg po vrhunskim pametnim telefonima i proizvođača automobila JAC.
S800 je prvi model premijum brenda Maextro, koji ima za cilj da poremeti uspostavljeni poredak, kako među električnim automobilima, tako i među luksuznim limuzinama.
Sa dužinom od 5.480 milimetara, S800 nadmašuje većinu svojih konkurenata i bori se za titulu najveće električne limuzine u Kini. U odnosu na klasične luksuzne mašine, duži je od Mercedesove Maibach S-klase. U poređenju sa drugim elektromobilima BMW i7 je skoro 10 centimetara kraći, dok se Mercedesov EQS čitavu klasu niži.
Od svih automobila koji se proizvode u Kini, do Maextra je, sa svojih 5,555 metara, jedino duža predsednička limuzina Hongqi L5.
Maextro S800 stiže u dve verzije, sa standardnom baterijom koja napaja njegove motore (BEV) i kao električno vozilo sa produženim dometom (EREV – extended-range electric vehicle).
BEV ima tri elektromotora, koji na točkove isporučuju kombinovanu snagu od 852KS. EREV verzija je takođe opremljena sa tri elektromotora, ali i dodatnim benzijskim turbo motorom zapremine 1,5 litar koji omogućava veću autonomiju kretanja. Ukupna snaga ove verzija iznosi zapanjujućih 1.006 "konja".
EREV verzija benzinski motor koristi isključivo kao generator koji napaja elektromotore, eliminišući potrebu za zaustavljanjem zbog dopune baterija. Ovaj sistem obezbeđuje dodatni električni domet do 371 kilometara.
S800 donosi i nove tehnološke mogućnosti zasnovane na autonomnom kretanju vozila. Nedavno objaljeni video (iznad u tekstu) prikazuje sposobnost automobila da sam locira punjač, parkira se i pokrene punjenje uz pomoć robotske ruke, bez ikakve ljudske intervencije.
Zvanični datum lansiranja još uvek ostaje u tajnosti, a sajt CarNewsChina predviđa da će se ono dogoditi u drugom kvartalu ove godine. Očekuje se da će cene na domaćem kineskom tržištu iznositi između milion i milion i po juana, odnosno, preračunate u evre od 122.600 do 184.700€. To ga na tržištu pozicionira kao direktnu konkurenciju luksuznim električnim limuzinama kakva je Nio ET9.
BONUS VIDEO:
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.