"BMW" će do kraja godine potrošiti skoro 2 milijarde € na ovakva vozila | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"BMW" će do kraja godine potrošiti skoro 2 milijarde € na ovakva vozila

Kompanija "BMW" ulaže više u električne automobile, i ne otkriva kada će obustaviti prodaju vozila sa motorom na unutrašnje sagorevanje.

 bmw.jpg Izvor: YouTube/BMW

Kompanija "BMW" i dalje zaostaje za Teslom kada je u pitanju prodaja električnih vozila, ali nemački proizvođač automobila napreduje, piše Rojters.

"BMW" je u četvrtak obavestio investitore da su električna vozila činila 12,6% ukupnih isporuka kompanije tokom prve polovine 2023. godine, u odnosu na 10% u celoj 2022. "BMW" ima za cilj da njegov udeo u prodaji električnih baterija dostigne 15% do kraja 2023. godine.

Kako potražnja za automobilima na baterije raste, glavni finansijski direktor rekao je da kompanija sada "ulaže više nego što je prvobitno planirano u globalno povećanje e-mobilnosti", navodi "Blumberg".

 elektricni bmw automobili Izvor: YouTube/BMW

Zarada kompanije "BMW" u drugom kvartalu 2023. odražava ovu promenu; proizvođač automobila je rekao da je povećao potrošnju na istraživanje i razvoj za skoro 19% od drugog kvartala 2022. godine, na oko dve milijarde dolara, odnosno 1,8 milijardi €, u drugom kvartalu 2023.

Pogledajte električne modele kompanije "BMW"!

"BMW" električni automobili
Izvor: YouTube/BMW

"BMW", međutim, još uvek ne otkriva kada će prestati sa prodajom vozila na benzin. Izvršni direktor Oliver Zipse odbio je da odredi krajnji datum tokom oglašavanja kompanije o zaradama, tvrdeći da "nema naznaka da se svet odriče vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem".

Ovaj stav je u suprotnosti sa proizvođačima automobila kao što su "Mercedes-Benz", "Ford" i "General Motors", pošto sve ove kompanije imaju zajedničke planove da postepeno ukinu prodaju motora sa unutrašnjim sagorevanjem do 2040. godine.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:14
BMW i Vision Dee
Izvor: BMW
Izvor: BMW

(SmartLife)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 4

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

beogradska seljačina

Uvek bilo, koju pesmu odabere Amer na džuboksu, cela EU igra i bez da zna note...

Mrcela

Price za malu decu. Motori na unutrasnje sagorevanje se nece skoro prestati koristiti. Elektricna vozila, odnosno baterije prave mnogo veca zagadjenja (izrada, odlaganje i fabrike koje proizvode struju), nego sto to prave motori sa unutrasnjim sagorevanjem, samo o tome se cuti, jer se radi o parama, kao i za sve. Sledeci korak je ugradnja manjih motora u elektricna vozila, koja ce dopunjavati bateriju, tipa hibridi. Tesko ce objasniti ljudima, sa decom na zadnjem sedistu, kako da se greju zimi, kada se baterija isprazni, negde na putu. Osim tog ogromnog problema, javlja se jos jedan, mozda malo manji a to je da su vozila za baterijom teza za oko 1000kg, pa ce i putevi vise stradati, pa cesce krpljenje, naravno po dzepu naroda. - Tu ima dzumbus da ispadne. A, kamioni su tezi za 4000-5000 kg... Kada se malo analizira, nije bas sve tako lepo kao sto pricaju...

Darko

@Mrcela Benzinski i dizel motori neće još dugo. Rešenje već postoji ali fali infrastruktura. Vozila sa gorivim ćelijama na metan i vodonik.