Za grejanje sedišta je potrebno izdvojiti 18 evra, a za grejanje volana 10 evra mesečno.
Bili smo upozoreni o tome kako bi pretplate mogle da postanu automobilski ekvivalent DLC sadržaja za video igre, a sada sve češće to viđamo u praksi.
Na svojoj ConnectedDrive prodavnici u Južnoj Koreji, vlasnici BMW automobila mogu da plaćaju mesečnu naknadu, kako bi im kompanija omogućila korišćenje grejača sedišta. To zadovoljstvo košta 24.000 vona, što je oko 18 evra. Takođe je moguće platiti jednogodišnji plan za 176 evra ili trogodišnju pretplatu za 283 evra.
Nemački proizvođač je bio dovoljno ljubazan da obezbedi besplatni jednomesečni test period. Vlasnici koji ovu funkciju žele trajno na svom automobilu, moraće da izdvoje 406 evra.
Sličan plan pretplate se nudi za mogućnost grejanja volana i košta 10 evra mesečno, 92 evra godišnje, odnosno 160 evra za tri godine. Takođe se može kupiti direktno za 222 evra. Prodavnica takođe omogućava vlasnicima da nadograde farove uključivanjem pomoćnika za duga svetla, dodatne sigurnosne sisteme i Drive Recorder funkciju.
Jedan od najneobičnijih artikala u BMW ConnectedDrive prodavnici zove se "IconicSounds Sport", koji poušta lažne zvukove motora kroz zvučnike automobila - za 138 evra.
BMW ConnectedDrive prodavnica je portal koji koriste postojeći vlasnici za preuzimanje raznih aplikacija. Sve se radi bežično, a vlasnici nemaju potrebu da posete dilera, ne bi li im instalirao novi softver.
Ako se pitate o potencijalu pretplata u automobilima iz poslovne perspektive, Stellantis procenjuje da će do kraja ove decenije zarađivati ogromnih 23 milijarde evra godišnje.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.