Nova mobilna aplikacija zamišljena je kao budućnost plaćanja u restoranima i to bez kontakta sa osobljem ili drugim licima.
Veliki lanci restorana pokušavaju da olakšaju plaćanje mušterijama koji ne žele da se izlažu riziku od zaraze korona virusom, a mnogi predviđaju da će poručivanje i plaćanje hrane putem aplikacije na mobilnim telefonima postati dominantno u budućnosti, prenosi CNN.
Trend kojim se obeshrabruju kontakti s drugim ljudima otpočeo je još ranije uz prilagođavanje mušterija i restorana "novoj normalnosti", a većina restorana očekuje da će se ljudi sad umesto za plaćanje kreditnom karticom i gotovinom pre odlučiti da plaćaju i poručuju hranu putem mobilnih telefona, radi smanjenja mogućnosti zaraze korona virusom.
Direktor Starbucks kompanije Kevin Džonson je još početkom maja, kad je govorio o ponovnom otvaranju ovog lanca restorana, istakao da korišćenje gotovine stvara zabrinutost među mušterijama zbog korona virusa. On je tada saopštio da restoran uvodi dodatne opcije u svoju aplikaciju, kao što je naručivanje putem glasovne poruke uz pomoć Siri glasovne asistentkinje, Google Assistant i sličnih opcija. Aplikacija već pokazuje koji restorani nude opciju poručivanja preko mobilnog telefona.
Džonson je predvideo da će mobilna aplikacija postati dominantni oblik plaćanja, a nešto slično već se može pronaći i kod nas.
Praktičnost je još jedan plus ovakvih aplikacija. Korisnik dolazi u restoran ili naručuje hranu unapred, plaća je mobilnim telefonom, putem aplikacije i dobija je spremnu bez fizičkog kontakta sa osobljem restorana. Istom prilikom uzima se i piće i sve se nosi sa sobom ili se koristi u prostoru određenom za to, koji je uređen po pravilima ponašanja usled zaraze.
Ova aplikacija praktično izopštava konobare i uslužne radnike iz uobičajene procedure boravka u restoranu, kafiću ili nekom sličnom objaktu.
Kako vam se čini ova “budućnost“ restorana i kafića?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.