Superhero.rs

KAKO DA SVAKO POSTANE SUPERHEROJ: Svratite na ovaj sajt i napravite veliku promenu!

SUPERHERO predstavlja novu kolekciju za nove superheroje!

Izvor: Dusan Milenkovic

Superhero.rs, platforma za onlajn donacije, lansirana u decembru 2021.godine, kao plod saradnje kompanije Mastercard i dobrotvorne organizacije NURDOR, ovog proleća predstavlja drugu po redu modnu kolekciju modnog brenda Superhero.

Ove sezone Superhero sarađuje sa mladom i talentovanom modnom dizajnerkom, Tatjanom Ostojić, koja je osmislila nove krojeve i nove komade za nove superheroje.

Nova kolekcija Superhero je za sezonu proleće/leto 2022, i ovoga puta je street fashion.

Superhero insistira na kvalitetu materijala i izrade, a za aktuelnu sezonu kolekcija je nešto intenzivnijeg kolorita. Kolekcijom dominiraju duksevi i majice sa prepoznatljivim ispisima Superhero, a pored novih krojeva dukseva i majici, novi Superhero ima i dva potpuno nova komada, a to su crveni mantil - Kriptonyte, i crna haljina (Super silhouette).

Podsećamo, Superhero.rs je važan digitalni kanal kroz koji humanitarna organizacija NURDOR na održiv i jednostavan način, prikuplja sredstva za inicijative i aktivnosti kojima se bavi, kako bi pomogli lečenje i oporavak dece obolele od raka.

Prva kolekcija je za samo tri meseca prikupila blizu 4 miliona dinara za NURDOR

Nova kolekcija Superhero urađena je u ograničenoj količini, a dostupna je isključivo preko online shop-a na sajtu superhero.rs. Sva prikupljena sredstva idu organizaciji NURDOR.

Trenutno je u fokusu opremanje i otvaranje vrata nove, do sada najveće Roditeljske kuće, koju je organizacija uspela da obezbedi uz pomoć donacija.

Samo nekoliko meseci od lansiranja superhero.rs platforme i modnog brenda Superhero, predstavljamo drugu kolekciju po redu, jer verujemo da su upravo kolekcije ono što će korisnike vraćati na platformu i obezbeđivati konstantan priliv donacija za NURDOR, koje ovog puta imaju za cilj završavanje nove Roditeljske kuće.

Posebno smo ponosni i na to što je na kolekciji ovog puta radila mlada srpska dizajnerka, sa vrlo prepoznatljivom stilom koji će doprineti da se Superhero brend dalje razvija i gradi. I za naredne kolekcije su nam u planu saradnje sa domaćim dizajnerima koje želimo da promovišemo i tako ovom projektu damo dodatnu važnu dimenziju“, izjavila je Milena Đorić Gudurić, direktorka Marketinga u kompaniji Mastercard.

Tatjana Ostojić je jedna od najuticajnijih srpskih modnih dizajnerki mlađe generacije, poznata po svom karakterističnom vizuelnom jeziku u kojem se prepliću različite inspiracije kao što su arhitektura, strip i naučna fantastika. Osvojila je više nagrada na Belgrade Fashion Week-u, a postdiplomske studije završava na prestižnom univerzitetu Politecnico di Milano. Tokom 2019. i 2020. sarađuje sa italijanskom kućom Versace, gde sa Markom Kolagrosijem radi na kreiranju nove linije Versace Jeans Couture. Osnivačica je sajta Belgrade Social Modernism koji kroz arhivu i dokumentaciju ispituje značenja arhitektonskih fenomena Novog Beograda. Živi i radi na relaciji Beograd-Milano.

"Veliko je zadovoljstvo učestvovati u projektu koji ima za cilj ovako humanu ideju. Bio je izazov stvoriti komade koji su namenjeni superherojima svakodnevnog života", kaže modna dizajnerka, Tatjana Ostojić.

Marko Nastić, Zoe Kida, Boško Jakovljević, Mikri Maus, Ena Jović i ekipa Njuz.net su Superhero ambasadori za ovu sezonu. Adresa na kojoj superheroji postajemo svi u samo nekoliko klikova je superhero.rs.

Na mrežama koristite oznake #bitinecijisuperheroj #neprocenjivo #budisuperheroj i širite ideju o ovoj sjajnoj akciji!

Biti nečiji superheroj. Neprocenjivo. VIDEO
Izvor: I&F Grupa

/PROMO TEKST/