Srbija je svrstana u jednu od Top 10 zemalja idealnih za digitalne nomade i to je šansa koju moramo da iskoristimo!
Turistička organizacija Srbije (TOS) predstavila je novi turistički proizvod “Srbija, otvorena kancelarija“ (Serbia open office) namenjen putnicima koji žele da posao obavljaju duže van mesta stalnog boravka, a da slobodno vreme koriste za turističke posete.
U saopštenju se navodi se da se u vreme pandemije povećao broj onih koji mogu da rade od kuće, kao i tražnja za destinacijama i objektima iz kojih se, uz pomoć brzog interneta, mogu obavljati redovne radne aktivnosti, a odmah posle tih obaveza uživati u lepotama prirode, aktivnom odmoru, gastronomiji, ili obilasku gradova, muzeja, galerija.
Direktorka TOS-a Marija Labović objasnila je da je ovim proizvodom prepoznata prilika i trend u kome ljudi nisu toliko vezani za kancelariju i traže inspirativno i kvalitetno mesto odakle bi mogli da obaljaju posao.
Ona je naglasila da Srbija ima upravo taj potencijal da kroz svoju turističku ponudu može da zadovolji zahteve koje ima ova kategorija turista.
Akcenat u promociji ovog turističkog proizvoda biće stavljen prvenstveno na gradove Srbije, koji su pretrpeli najveće posledice po turistički promet usled pandemije, ali i na ovu vrstu odmora u ruralnim sredinama. Iz TOS-a objašnjavaju da digitalni nomadi vole da putuju i menjaju destinacije, a da se ne jednoj zadržavaju u proseku mesec dana.
"To vreme, pružaoci turističkih usluga u Srbiji treba da iskoriste da gostima ponude najkvalitetniju uslugu, uz maksimalnu garanciju zaštite od korone. Uz to, da bi bili konkurentni kolegama iz mnogih evropskih zemalja koji pružaju sličnu uslugu, treba da gostima pomognu da što bolje upoznaju Srbiju i dožive najbolju avanturu", navodi se u saopštenju.
Iskustva pokazuju da su za ovakav oblik putovanja naviše zainteresovani turisti iz Zapadne Evrope, SAD-a i Kanade, a u poslednje vreme sve više je interesovanja iz Rusije, Kine, Turske i zemalja regiona.
"Predstavićemo im izuzetan kvalitet naših smeštajnih kapaciteta, naročito u gradskim sredinama koje su i najviše pogođene pandemijom. Takođe i dodatne sadržaje, kao što su naše kulturno-istorijske znamenitosti, mogućnosti boravka u prirodi, izleta koje mogu da organizuju dok su ovde", kaže Labović.
Ona navodi da je digitalnim nomadima najvažnije da u mestima u koja dolaze sa svojim laptopovima da rade imaju brzi internet, komforan smeštaj u hotelima, kao i da im je blizu aerodrom. To je, prema njenim rečima, šansa da im se predstavi Beograd ali i drugi gradovi u Srbiji, koji ispunjavaju ove uslove.
"Istraživanja pokazuju da oni vole da menjaju mesta sa kojih rade i da u toku jedne godine promene i po 12 destinacija. To znači da vole promene i upravo zato mislimo da je Srbija dobro mesto za njih i da ovde imaju nove, drugačije sadržaje u kojima bi uživali u slobodno vreme", objašnjava Labović.
Cilj ovog projekta je, kako navodi, da se privuče još veći broj inostranih turista, produži njihov boravak kod nas i da se doprinese što bržem oporavku turističke privrede pogođene pandemijom.
Naruku nam ide i to što su nas upravo digitalni nomadi svrstali među 10 top destinacija u svetu pogodnih za njihov boravak. A ovih savremenih nomada je sve više, pa se procenjuje da će se njihov broj sa sadašnjih 4,8 miliona povećati na čak 17 miliona.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.