Da li uopšte ima smisla u 2023. godini naglašavati da je nešto "digital", ili se to već podrazumeva?
Tehnologija i digitalni svet postali su neizostavni deo naših života. Gotovo svaka aktivnost koju obavljamo uključuje korišćenje digitalnih uređaja, a društvene mreže postale su jedan od ključnih alata koji nam pomaže da se povežemo sa drugima, delimo informacije i obavljamo lične, ali i poslovne zadatke.
Upravo zbog toga, društvene mreže danas ne služe samo kao spona koja će povezati prijatelje i porodicu, već se mogu koristiti za praćenje vesti i trendova, ali i za promovisanje proizvoda i poslovnih usluga, pa čak i samopromociju.
Međutim, iako društvene mreže nude veliki broj načina na koji korisnici mogu da komuniciraju, još uvek se nismo otarasili starih navika i rešenja koje provereno rade. Na primer, e-mail je i dalje jedan od najpopularnijih načina komunikacije u poslovnom svetu, koji nam omogućava da brzo i jednostavno razmenjujemo poruke i fajlove sa kolegama i klijentima, ali to ne znači da svet nije spreman da prihvati novije tehnologije.
Jedna od njih su AI chatbotovi, koji su relativno novi dodatak digitalnom svetu, ali se već koriste u mnogim područjima kao što su korisnička podrška, prodaja i marketing. Prihvatanje veštačke inteligencije postaje sve zastupljenije jer omogućava korisnicima da dobiju odgovore na svoja pitanja ili reše probleme u bilo koje vreme, bez potrebe za stvarnom osobom.
Naravno, ove tehnologije nose određene izazove. Društvene mreže su često izvor dezinformacija i prevara, a inboks našeg mejla može biti preplavljen neželjenom poštom. Takođe, AI chatbotovi mogu biti korisni, ali mogu biti i frustrirajući ako nisu dovoljno "pametni", odnosno ako ne razumeju ili ne mogu da ponude odgovor na složeno pitanje.
Uprkos preprekama, digitalni svet se nezaustavljivo razvija, pa se s pravom postavlja pitanje - da li je digital mrtav, odnosno da li uopšte ima smisla u 2023. godini naglašavati da je nešto "digital", ili se to već podrazumeva?
U okviru našeg MONDO + medijskog sistema postavili smo ankete koje će pokazati javno mnenje na ovu temu, i upoznati nas sa najkorišćenim društvenim mrežama, frekventnošću provere e-maila, korišćenjem mobilnog bankarstva, i sveukupnim doživljajem lične sigurnosti u okviru digitalnog ekosistema.
Odgovor na pitanje da li je digital mrtav, kao i brojna druga pitanja o online sferi, saznajte na panelu u Hilton hotelu 18. maja od 15. časova, u okviru manifestacije Digital day.
Digital-first agencija Method se u okviru Digital day konferencije predstavlja kroz panel, kreiran u skladu sa svojim uslugama i servisima, u okviru kog će se čuti relevantni stručnjaci sa kojima će razgovor obaviti Anja Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.
- Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool
- Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek
- Djordje Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan
- Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World