Na IFA sajmu u Berlinu Tesla je prikazao potpuno nove serije uređaja i proširen portfolio dosad dostupnih serija proizvoda.
SmartLife ekipa provela je šest dana na IFA sajmu i već smo vam preneli neke od utisaka sa najveće evropske "smotre" potrošačke elektronike.
Sajam kao takav nije ostavio izuzetan utisak kao onaj 2019. godine ili bilo koji pre njega, ali smo videli par sjajnih nastupa, koji su bljesnuli u sveopštoj letargiji među većinom proizvođača koji su bili prisutni na IFA 2022.
Srpski brend Tesla predstavio se, ispostaviće se u sjajnom trenutku koji joj je pomogao da se još više istakne u odnosu na druge, kompletnom ponudom bele tehnike, klima uređaja, televizora i premijerno je prikazao i ponudu malih kućnih aparata, toplotnih pumpi, novih tipova usisivača (koji uključuju i robote) i proizvoda za unapređenje zdravlja.
Štand Tesla izgledao je kao prava, moderno povezana kuća, sa različitim sobama u kojima su prezentovani različiti uređaji, a atmosfera na štandu je bila domaćinska i nismo se mogli oteti utisku da ljudi baš jako veruju u to što rade. S tim u vezi važno je naglasiti da Tesla teži da ga potrošači prepoznaju kao pouzdan brend, koji ima jaku podršku i nakon same kupovine uređaja u bilo kom trenutku, a posebno kad je servis u pitanju. Ovo se odnosi na sve uređaje koji nose Tesla logotip i u brendu veruju da će svojom ponudom, svakako cenama i postprodajnom podrškom opravdati svako poverenje koje im potrošači budu ukazali.
Zbog svega ovoga Tesla je prethodni period proveo unapređujući postojeći portfolio uređaja, pa su u ponudi čak i premiju dizajnirana Onyx Wi-Fi bela tehnika, koja može da se umreži kroz različite platforme i aplikacije, unapređeni kućni aparati, kao i posebna serija malih kućnih aparata, između ostalih, koja se izdvaja premijum dizajnom i sjajnim, vrlo praktičnim rešenjima za odlaganje kablova i lakše spremanje, kako bi sve bilo na jednom mestu i zauzimalo manje prostora.
Pogledajte Tesla nastup na IFA 2022 sajmu u Berlinu:
Novi Tesla televizori, klime i prečišćivači vazduha
Tesla televizori u svojoj Tesla 3, Tesla 6 i Tesla 9 seriji donose nove dijagonale, nove panele i softverske mogućnosti i to kao jedni od retkih na tržištu. Tesla TV linije imaće QLED panele, Samsung tehnologiju i sertifikovanu Android i Google TV podršku. Između ostalih, u ponudi će biti i WebOS operativni sistem kompanije LG i VIDAA operativni sistem kompanije Hisense. Promenjen je i dizajn televizora, koji sada imaju manje plastike, tanke ivice i tanje kućište, a naglasak je stavljen i na liniju TV uređaja namenjenih hotelima i ugostiteljstvu, na kojima će Tesla biti u prilici i da prilagodi softver klijentu, ne samo model televizora.
Tesla klima uređaje predvodi novi Virtuoso Fresh O2 model, klima uređaj koji ima HEPA filter za neutralizaciju PM 2,5 čestica, lakše čišćenje, Wi-Fi umrežavanje, kao i protok vazduha bez direktnog udara. Takođe, ovaj klima sistem ne prerađuje vazduh iz prostorije, nego non-stop upumpava nov na taj način čineći boravak u prostoriji prijatnijim i sa svežim i čistim vazduhom. U ponudi je i poseban filter za prečišćavanje vazduha od virusa i bakterija, a na raspolaganju je i grejanje i hlađenje prostorije, uz inventivno integrisan panel za obaveštenja, koji se sakriva nakon nekoliko sekundi neaktivnosti kako ne bi remetio dizajn ili noću san korisnika. Zahvaljujući novoj tehnologiji Tesla Fresh O2 model štedi energiju, a spreman je da ohladi prostoriju na 18 stepeni za 30 sekundi ili je zagreje do 40 stepeni za samo 60 sekundi.
Naravno, Tesla je pored ovog predstavio i kompletan portfolio drugih klima uređaja različite jačine, dizajna i karakteristika, koji će biti dostupni kupcima širom Srbije, regiona i Evrope.
Tesla brend prestavio je već dostupne i buduće modele kućnih osveživača i prečišćivača vazduha, koji su dostupni za prostorije od 12, pa sve do 96 metara kvadratnih. Različiti modeli, različitih funkcija i mogućnosti dostupni su u moderno dizajniranom kućištu, sadrže do HEPA filtera, uz opciju uštede električne energije, Wi-Fi povezivanje i ovlaživanje ili osvežavanje vazduha.
Predstavljen je i Tesla AIR Mini prećišćivač vazduha, koji je mobilan i lični tj. namenjen pojedinačnom korisniku. Nosi se oko vrata, baterija mu traje do 180 sati i daje mogućnost prečišćavanja vazduha oko korisnika u prečniku do 50 centimetara. Može se zakačiti klipom na džep ili nositi pomoću končane ogrlice oko vrata, a koristi naprednu tehniku jonizacije koja štiti i od čestica veličine atoma. Emitovanjem stalnog toka zdravih negativnih jona Tesla AIR Mini čini zagađivače težim zbog čega oni padaju nadole i tako se drže podalje od disajnih puteva onog ko ih nosi. Ovaj mobilni uređaj je potpuno zdravstveno bezbedan i sme da se nosi non-stop, 24 sata dnevno.
Nova kompanija za novo doba
Tesla je, što je istovremeno zanimljivo i vrlo dovitljivo, odlučio da redizajnira i sva pakovanja i kutije svojih proizvoda, jer mnogi domaći i potrošači iz regiona izuzetno vode računa o tome. Jer, ljudi koji poklanjaju sitne ili krupnije uređaje dragim ljudima žele da kutija i pakovanje prate kvalitet proizvoda u njoj, i da izgledaju dobro, pa je zbog toga Tesla brend osvežio kutije i pakovanja novim, trendi motivima.
Razvijen od strane Comtrade Distribucije, Tesla je od prvog tableta iz 2015. godine, preko mobilnih Tesla telefona i televizora, postao brend veoma raznolike ponude, koja uključuje klima uređaje, belu tehniku, usisivače, gejming monitore, male kućne aparate u više kategorija (od običnih do premijum), aparate za prečišćavanje vazduha i zdravlje, a sad i premijum belu tehniku i druge kućne aparate unapređene funkcionalnosti i mogućnosti.
O tome koliko je izazovno proširivati ponudu i uopšte poslovati u ovom trenutku kad je svaka industrija pogođena različitim uticajnim faktorima, a pre svega štednjom i sve obazrivijom potrošnjom potrošača, razgovarali smo i sa direktorom, Nebojšom Lozom upravo u Berlinu, tokom obilaska štanda.
"Krizne situacije su neizostavan deo poslovanja", rekao nam je Lozo i nastavio: "Snaga svake kompanije se ogleda u sposobnosti da u svakoj krizi prepozna priliku za podizanje rezilijentnosti na viši nivo. Iza nas je u ovom momentu tridesetogodišnje međunarodno iskustvo, koje nam je pomoglo da na turbulencije na tržištima gledamo kao na motiv da budemo bolji, agilniji i inovativniji. Iako smo se našli usred, kako ste sami rekli teškog perioda za poslovanje, uspeli smo da ove godine predstavimo potpuno novu seriju malih kućnih aparata, premijum serije frižidera i veš mašina, kao i mnoge pametne uređaje".
Nove premijum serije frižidera obuhvataju side-by-side modele, unapređene kombinovane frižidere novih boja i materijala, a posebne serije mogu se potpuno uklopiti u enterijer kuhinje dodatkom pločastih materijala i zbog njihove ugradne karakteristike. S druge strane, nove veš mašine imaju potpuno digitalizovane kontrole, bubnjeve sa dijamantskom matricom, a neke serije dostupne su čak i sa Wi-Fi mogućnostima povezivanja u IoT ekosistem kuće i novim bojama hroma i metala.
Onyx mašine za pranje i sušenje veša troše manje energije, deterdženta i drugih resursa, a peru ili suše bolje zahvaljujući unapređenoj tehnologiji. Ipak, kako su nam rekli na Tesla štandu, ključna je i edukacija korisnika, odnosno da kupac i sam nauči i ume da iskoristi sve ono što mu nova mašina iz Tesla asortimana nudi. To je jedna od stvari koje mnogi od nas zaboravljaju - da nauče pravilno da koriste uređaje koje imaju i da odu dalje od uključivanja programa ili prosto uključivanja uređaja.
Sa Nebojšom Lozom prokomentarisali smo i sve izvesniju štednju potrošača, koji već sada žele uređaje koji će im raditi duže, a koštaće manje.
"Globalna štednja će svakako uticati na promene u ponašanju potrošača. U neizvesnim vremenima korisnik traži sigurnost u brendovima od poverenja i mi tu vidimo našu priliku. Širenjem našeg portfolija, nastojimo da pokažemo potrošaču da smo uvek tu za njega, te da pratimo i osluškujemo njihove svakodnevne potrebe. Akcenat smo stavili na energetsku efikasnost naših novih proizvoda, vodeći tako računa da naši korisnici budu zadovoljni iz ugla ukupne investicije".
Ovo je uopšteno i motiv svih uređaja predstavljenih na Tesla štandu, koliko smo mogli da primetimo - energetska efikasnost. Od novih ugradnih ploča za kuhinje koje su u potpunosti indukcijske, preko drugačije koncipiranih i modernih usisivača u više izdanja, pa sve do televizora i pomenutih mašina za pranje veša i sušenje, svi uređaji nude manju potrošnju energenata, a veći procenat učinka i iskoristivosti. Isto je i sa klimama i frižiderima, čiji invertor motori traju duže, štede struju, a radni opseg im je daleko veći od onih bez invertorskih motora.
Tesla brend ušao je u potpuno nove segmente, recimo u ponudi su sada i toplotne pumpe, pa samo priliku iskoristili da porazgovaramo sa Lozom i o tome.
"Kada pričamo o novim trendovima, važno je naglasiti da je uočljivo da savremeno doba usmerava korisnike da traže uređaje sa pametnim funkcionalnostima i održivim rešenjima koja su usmerena na očuvanje prirodne sredine. Ove svetski značajne teme nam stalno pružaju inspiraciju i podstiču nas na sledeće korake. Naš fokus u narednom periodu je kreiranje Tesla Smart Home ekosistema. Na toj putanji vidim i razvoj svih naših proizvoda, sa kojima nastupamo i na inostranim tržištima".
Tesla Smart Home ekosistem će objediniti upravljanje uređajima na jednom mestu, sa mobilnog telefona, tableta ili nekog drugog uređaja i povezati mnogobrojne proizvode ove kompanije na način koji će omogućiti bolje iskorišćenje njihovih funkcionalnosti i proširenje ponude svih njih. Recimo, kupci će moći da upravljaju podešavanjima klime ili veš mašine preko Wi-Fi kućne mreže i dok su van kuće i unapred pripreme sve za svoj dolazak kući. Ovo je segment koji u kompaniji i dalje razvijaju i koji će biti dostupan svim Tesla korisnicima, a o kojem ćemo govoriti u nekom od narednih tekstova.
Tesla je odavno poznata izvan našeg regiona i Srbije. Svoju budućnost zasigurno vide u zemljama oko nas i Srbiji, ali planovi kompanije nisu lokalni niti regionalni - Tesla će biti globalni brend i na tome se uveliko radi.
"U ovom momentu primarni fokus je nastavak širenja međunarodne mreže, ali i ojačavanju pozicije u zemljama regiona i Evrope u kojima smo već prisutni. Ovo je naš prvi nastup na IFA sajmu i svakodnevno smo vođeni željom za daljom međunarodnom ekspanzijom, koja će nam zasigurno pružiti dobru osnovu za jačanje naše prepoznatljivosti i pozicije na svim tržištima koje trenutno pokrivamo", zaključio je Nebojša Lozo u svojoj izjavi za SmartLife.
Pratite Tesla novosti na sajtu kompanije!
/PROMO TEKST/
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.