Hakeri su u napadu koji je paralisao rad japanske pivare došli do ogromne količine poverljivih podataka kupaca.
Masivan sajber napad pogodio je najveću pivaru u Japanu i izazvao curenje ličnih podataka čak 1,5 miliona ljudi. Asahi Group Holdings sada potvrđuje da su među kompromitovanima i kupci i zaposleni, a posledice su ozbiljnije nego što se u početku mislilo.
Kompanija navodi da su kompromitovani podaci poput imena, adresa, brojeva telefona, e-mailova, kao i datuma rođenja u pojedinim slučajevima. Asahi ističe da informacije o kreditnim karticama nisu bile pogođene napadom.
Hakerski napad izazvao je ozbiljne operativne probleme: privremeno je obustavljena proizvodnja, distribucija i rad korisničkih servisa u Japanu, što je dovelo do zastoja u snabdevanju i velikih logističkih izazova.
Izvršni direktor Asahija, Acuri Kacuki, izvinio se zbog neprijatnosti koje je incident izazvao i poručio da kompanija radi na jačanju sistema zaštite kako se ovako nešto ne bi ponovilo. Asahi je već otvorio posebnu liniju za korisnike koji žele da provere da li su njihovi podaci kompromitovani.
Kompanija procenjuje da će logističke operacije biti potpuno stabilizovane početkom 2026. godine, ali upozorava da bi problemi u isporukama mogli da potraju i nakon toga.
Izvor: B92
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.