TikTok je odlučio da produži vreme trajanja objava na tri minuta!
Jedna od društvenih mreža koja je pogodila tu magičnu formulu sa kojom je privukla veliki broj korisnika je TikTok.
Format u kom imate 60 sekundi da napravite video snimak je izuzetno popularan kod korisnika, do te mere da su mnoge društvene mreže počele da kopiraju isti (Instagram Reels, YouTube Shorts i mnoge druge).
TikTok je odlučio da izmeni taj format, odnosno da ga produži. Naime, od sada će korisnici moći da objavljuju video snimke koji traju do tri minuta, što je tri puta više nego što je to ranije bio slučaj. Ovo vremensko produženje ima za cilj da kreatorima da više fleksibilnosti dok snimaju, ali i da limitiraju objave u više delova. Kako je jedna objava trajala svega 60 sekundi, korisnici su često plasirali više "isprekidanih" objava.
TikTok je testirao ovu opciju još od decembra 2020. godine, ona je tada bila limitirana na određene korisnike, ali će sada postati dostupna svim korisnicima TikTok-a u "predstojećim nedeljama", ističu iz te kompanije. Duže video objave će biti od velikog značaja za TikTok kreatore kao što su na primer kanali za kuvanje i mnogi drugi.
Iz te mreže nisu otkrili da li će duži klipovi uticati na njihov algoritam, odnosno da li će takve objave biti vidljivije ili ne od kraćih. Na primer YouTube platforma ima algoritam koji nagrađuje video snimke koji zadržavaju gledaoce, što znači da je preferirao duže objave, prenosi The Verge. Upravo je to razlog što većina sadržaja na YouTube platformi duži od 10 minuta.
Ne verujemo da će TikTok imati isti pristup, svakako nije isključeno, ali ukoliko bude bio sličan algoritam koji nagrađuje duže snimke, to bi značajno uticalo na kratke viralne video klipove po kojima je TikTok i dobio svetsku slavu.