Kompanija prodala jedan deo svog Bing internet pretraživača.
Izvršni direktor Satya Nadella obećao je prošle nedelje da će u narednom periodu Microsoft morati da donese neke teške odluke, i kao što vidimo, već su počeli sa donošenjem.
TechCrunch je javio da će oko 100 zaposlenih koji su radili na kolekciji fotografija biti prebačeni iz Microsoft-a kod Uber taksi operatera. Detalji kao što je cena, nisu poznati. Microsoft prebacuje jedan deo imovine Uber-u zajedno sa zaposlenima, ali o čemu se sve tu radi, nije poznato.
Microsoft je predstavio i novo partnerstvo sa AOL i AppNexus kompanijama. AOL preuzima Microsoft Display Ad biznis, koji uključuje mobilne i video reklame u 9 zemalja (Brazil, Kanada, Francuska, Nemačka, Italija, Japan, Španija, Ujedinjeno Kraljevstvo, i Sjedinjene Države). Reklame će se prostirati na Huffington Post-u, TechCrunch, kao i na Microsoft MSN i Outlook-u.
Prodaja reklama u deset država (Austria, Belgija, Danska, Finska, Irska, Holandija, Norveška, Portugal, Švedska i Švajcarska) biće vođena od strane aukcijske kuće AppNexus.
Microsoft će se postarati za pretragu i reklame na svim AOL sajtovima u narednih deset godina. Kada pogledamo sličan dogovr sa kompanijom Yahoo, Microsoft Bing je povećao svoj tržišni udeo u Americi za 20%. Sa AOL-om će se taj procenat verovatno još povećati.
Bloomberg je izveštavao o tome i pre nego što je dogovor postao zvaničan, i da će kao rezultat tog dogovora 1200 radnih mesta biti ugroženo. Neki zaposleni će preći u AOL, dok će nekima biti ponuđeni poslovi u Microsoft-u, prenosi Ars Technica.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.