Na Facebook F8 konferenciji objavljene su prve novosti o unapređenom Facebook Messengeru, koji se transformiše u novu platformu za sve i svašta.
Kada je Facebook odvojio Messenger od Facebooka kao posebnu aplikaciju mnogi nisu bili srećni, ali sada je jasno a će Messenger biti mnogo više od puke aplikacije za dopisivanje.
Na F8 godišnjoj konferencijiMark Cukerberg najavio je da će Facebook Messenger postati platforma i da će omogućiti mnogo više stvari nego sada. Evo tačno i šta:
- Instalacija aplikacija bez napuštanja Messengera
- Kupovina preko Messengera (u nekim slučajevima i prostim slanjem Facebook palca)
- Rezervacija karata za bioskope, pozorišta, utakmice i koncerte
- Naručivanje taksija ili poručivanje pice i slatkiša
- Slanje novca, što je već najavljeno
- Praćenje porudžbina koje su napravljene preko drugih servisa (u realnom vremenu)
- Slanje posebno kreiranih video snimaka.
Facebook planira sve ovo da ponudi veb i mobilnim korisnicima, kako bi maksimalno iskoristio potencijal Messengera, a servisi će se dodavati postepeno. Jedna od najvažnijih novosti Messengera jeste to što omogućava da se prave nove aplikacije koje će raditi s Messenger platformom, kako bi se Messenger lako dodao u te aplikacije, a samim tim i sve nove opcije koje on donosi.
Tu je i Facebook Messenger Business koji će omogućiti korisnicima Messengera da komuniciraju sa prodavcima i pružaocima usluga, dobijaju podršku i savete od njih, račune o porudžbinama i informacije o isporuci. I ovo je deo nove Messenger platforme, čiji će alati za razvoj biti kasnije dostupni programerima na upotrebu.
Prema informacijama dobro obaveštenih medija klijenti već čekaju da se preko Messengera spoje sa kupcima i pretpostavlja se da će Messenger biti pravi sistem za novu "monetizaciju" Facebook mreže, posebno nakon dolaska novog sistema za oglašavanje, koji je, takođe, najavljen na F8 konferenciji. Prema rečima analitičara ovo je veliki "udarac" za Google, koji po prvi put ima ozbiljnog konkurenta u domenu oglašavanja.
Facebook F8 konferencija biće održana je u centrali Facebooka u San Francisku.
Čekamo vas na Facebooku, Twitteru i instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.