Kome je Facebook zahvalan i zbog čega | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kome je Facebook zahvalan i zbog čega

Najveća društvena mreža zahvalila se ljudima bez kojih Facebook, ipak, ne bi bio to što jeste i ne bi zarađivao toliko koliko zarađuje.

  Izvor: Guliver/Getty/Thinkstock.

Zapravo, ovo drugo iz podnaslova mnogo je važnije od onog prvog, jer odatle sve počinje, od - zarade! A Facebook je u prethodnom tromesečju zaradio brdo para, koje će uložiti u razvoj mreže, između ostalog i u virtuelni Facebook, koji će omogućiti da "šetate" kroz profile korisnika na potpuno novi način - virtuelnom realnošću.

Facebook i lično Mark Cukerberg, zajedno sa Šeril Sendberg, šeficom razvoja, koja je osmislila i realizovala aktuelan biznis model kompanije, zahvalili su se posebnim blog zapisom na podršci preko dva miliona ljudi koji svakodnevno ostavljaju "parice" na toj društvenoj mreži, na taj način promovšući objave i omogućavajući ljudima da brže i lakše dođu do stvari koje ih zanimaju.

Facebook je posebno ponosan na priču iz Indije, gde je žena prodala kuću da bi osnovala firmu za proizvodnju dodatne opreme, koja danas zapošljava preko 150 ljudi. Na priču iz Brazila, gde je jedan običan čovek svoju strast prema čokoladi pretvorio u lanac prodavnica najfinije čkolade, ali i na priču iz Južne Koreje gde je žena lansirala servis HotelNow, koji pronalazi slobodne hotelske sobe u poslednjem trenutku, koji se sad širi celom Azijom. Pozitivnih priča je mnogo, a zajedničko za sve njih jeste to što koriste sponzorisane objave i promcije svojih postova, koje omogućavaju Facebooku da bude, ne samo održiv, nego i da zarađuje.

U čast svih dobrih priča i ljudi koji su preko Facebooka, između ostalog, uspeli da stvore svoje male ili velike imperije Facebook je predstavio "Ads Manager za iOS", servis koji će poboljšati rad i omogućiti još više uspeha oglašivačima.

Imate nešto da dodate? Komentari i Facebook MobIT profil su vaši ;)

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA