Ako mislite da je ova fotka zalutala u MobIT i da nema veze sa optimizacijom Googla, grdno se varate!
Verovatno je ovo poslednje mesto na internetu gde biste očekivali da pročitate bilo šta, a da nije predstavljanje najnovijeg modela iPhona, nekog gedžeta ili u najboljem slučaju kako izgledaju najnovije prostorije Microsofta u Sijetlu.
Ne "gikovi" naši! Ovo je priča o Mići i Peri, dva Srbina koja su celu noć, i to u sred Beograda, optimizovali Google. Evo i kako!
Sve počinje kao i svakog petka, Beograd je, hvala bogu, grad u kome postoji milion mesta za izlazak, pa još ako je i Noć veštica, eto radosti za dvojicu dvadesetpetogodišnjaka da se dobro zabave, popiju pivo, startuju devojku. Ali kao i hiljadu njih koji su u petak došli u Bel Expo centar na maskenbal, naišli su prvo na problem. Šta obući, u šta se prerušiti...
Hitleri, kauboji, doktori, invalidi, prostitutke, veštice, košarkaši, zidari, nezaobilazni zombiji i ma šta sve nije moglo da se vidi ove godine, kako i dolikuje jednom takvom maskenbalu za Noć veštica. Među svim tim čudovištima stajali su Mića i Pera. Začuđujuće obično obučeni - cipele, farmerke i bele obične majice sa kragnicom - toliko obični da prosto odudaraju. Ko zna šta su rekli grmalju na ulazu da bi ih uopšte pustio.
Mića je na svojoj majci imao samo veliko slovo “G“, a Pera na svojoj “GLE“. Ali kako našem fotografu đavo nije dao mira, rešio je da ih fotka, jer “ta dvojica su potpuno blentava kad su ovako obično obučena došla na maskenbal“. Međutim, kad su shvatili šta fotograf želi, u istom trenutku povikaše u glas: “Ne, ne, molim te, nemoj, čekamo drugaricu“.
Au, pomisli naš fotograf, ovi su i ćaknuti, ne samo što su obično obučeni…
A onda je došla drugarica, nema šta, “riba“ i po, dekolte do pupka, i stala između njih da se svo troje fotografišu. Pogled kroz objektiv i otkrio je genijalnost Miće i Pere, ravnu Pitagorinoj teoremi i Njutnovom zakonu zajedno! Uostalom pogledajte sami.
I tu kreće celovečernja optimizacija Googla - “vukli“ su se sa fotoreporterom MONDA kroz masu, prilazili lepoticama, fotkali se sa njima, upoznavali i na potpuno originalan način koristili njihove grudi za dva slova “OO“ koja su im nedostajala da bi sastavili reč koju ceo svet zna - GOOGLE!
Šta reći momci, osim, bravo! Uz malo mašte obezbedili su sebi nezaboravno veče, a Googlu poklonili najbolju reklamu “optimizujući“ dva “OO“, koja su im nedostajala.
Pratite nas i na Facebooku!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.