Facebook vrši tajne psihološke analize korisnika! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook vrši tajne psihološke analize korisnika!

Evo i rezultata jedne od analiza, a biće ih najverovatnije još!

  Izvor: Promo.

Facebook je tokom nedelju dana, na engleskom govornom području, prateći reakciju skoro 700.000 korisnika, merio uticaj emocija na ponašanje korisnika koji su te emocije "dobijali" preko News Feeda. Korisnici koji su učestvovali u istraživanju nisu o tome obavešteni i nisu znali da su njihove reakcije bile direktno praćene tokom nekoliko nedelja. Kako stoji u saopštenju The Next Web portala, Facebook je pomenuti broj korisnika podelio u dve grupe. U jednoj su bili oni kojima su plasirane uglavnom vesele i pozitivne vesti i obaveštenja onih koje su pratili, dok su drugoj grupi plasirane uglavnom pesimistične i objave sa lošim sadržajem.

Na kraju istraživanja Facebook je obradio rezultate koji su pokazali da su korisnici u narednim danima na toj društvenoj mreži izražavali stavove u skladu sa sadržajima koji su im plasirani u prethodnom periodu - prva grupa je imala pozitivnije misli i objave, dok je druga bila manje raspoložena i postovi su bili pesimistični. Facebook tvrdi da je ovo prvo takvo istraživanje koje je dokazalo da i samo tekstualni sadržaj može da dovede do snažne promene emocija i ponašanja, kao i to da su statusi i tekstualne objave na društvenim mrežama "zarazne", odnosno da mogu u potpunosti da transformišu emocionalnu "sliku" korisnika.

Facebook po svojim "pravilima igre" omogućava sebi da sprovodi tajna psihološka testiranja svojih korisnika, ali mnogi ovako nešto povezuju sa zloupotrebom društvenih mreža. Facebook ne najavljuje nova istraživanja, ali kako ih može vršiti bez prethodnog obaveštavanja korisnika - ko nam garantuje da i sada ne sprovode neko? Šta vi mislite o svemu ovome recite nam u komentarima ili baš na MobIT Facebooku!

Ovo ne smete propustiti

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA