Koga "cilja" Facebook | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Koga "cilja" Facebook

Jedan od najvećih izazova za društvenu mrežu Facebook, koja ove nedelje slavi deset godina, jeste da iskoristi tržište mobilnih telefona u azijskim zemljama u usponu.

  Izvor: MONDO portal/Facebook.

Predviđanja su da će Indija ove godine preteći SAD kao zemlja sa najviše korisnika Facebooka, uz prognozirani rast korisnika na preko 150 miliona ljudi sa aktuelnih 93 miliona, prenosi Frans pres.

Međutim, uprkos brzom širenju Facebooka u pojedinim delovima Azije, stručnjaci tvrde da ta društvena mreža nema razloga za zadovoljstvo, kao i da lokalni konkurentni prete da joj ukradu deo tržišta u zemljama poput Indonezije.

Budući da je usluga pristupa internetu i dalje dostupna malom broju ljudi u azijskim zemljama u usponu, prvo internet iskustvo većina ljudi ima preko mobilnih telefona.

Prema rečima direktora Facebookovog odeljenja za rast i mobilna partnerstva u Indiji, Kevina D'Suze, uspeh Facebooka u Aziji zavisi od povećanja pristupa internetu preko mobilnih uređaja. "Već smo uočili da najveći broj korisnika ulazi na Facebook preko mobilnih uređaja", izjavio je on.

Facebook je kajem januara predstavio Paper aplikaciju, koja je od 3. februara dostupna samo Amerikancima, koji koriste iPhone uređaj. Više o aplikaciji pisali smo vam OVDE, a dodatne fotke možete pogledati na našem Facebook profilu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA