U Srbiji se sve više kupuje "iz fotelje" | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

U Srbiji se sve više kupuje "iz fotelje"

Broj korisnika kreditnih kartica u Srbiji koji kupuju putem Interneta, veći je za deset odsto u odnosu na tri godine unazad i u stalnom je porastu - pokazuje godišnje istraživanje kompanije "Masterkard".

  Izvor: Guliver/Getty/Thinkstock.

Sudeći prema rečima generalnog direktora kompanije MasterCard Europe za Balkan, Artura Turemke, "kupovina više nije samo fizička kategorija".

"Stalni porast broja onlajn kupaca u Srbiji je pozitivan signal da ovo tržište prihvata moderni kanal za kupovinu, a uvereni smo da će sa razvojem tehnologija koje omogućavaju da se kupovina obavlja u pokretu, popularnost onlajn kupovine i ubuduće nastaviti da raste u Srbiji."

Krajem 2010. godine u Srbiji je putem Interneta kupovalo 14 odsto korisnika kartica, dok ih je krajem 2014. bilo 24 odsto, navodi se u istraživanju MasterIndexa.

Među ispitanicima koji kupuju na Internetu, 32 odsto plaća svoje račune onlajn, a isti je i procenat onih koji kupuju odeću i obuću, dok 21 odsto njih kupuje poklone. Knjige kupuje 16,9 odsto, karte za sportska i kulturna dešavanja 16,4 odsto korisnika i kućne aparate - 7,2 odsto.

Ispitani korisnici kartica takođe vide Internet kao pogodan način za plaćanje svojih troškova putovanja, pa tako 24 odsto ispitanika kupuje avionske karte onlajn, 19 odsto plaća hotelske i troškove smeštaja, dok 7,7 odsto plaća putne aranžmane.

Plaćanje putem mobilnog telefona takođe postaje sve popularnije u Srbiji. Već nekoliko godina mobilni telefoni se koriste za plaćanje parkinga i dopunu pripejd kredita za mobilne telefone, a stalno unapređenje tehnologije znači i veliki potencijal za komercijalne aktivnosti.

Pratite nas na Facebooku, na MONDO MobIT stranici. Imamo svašta zanimljivo tamo za sve vas, koji volite mobilne, tablete i IT gedžete!

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA