Skype je u Srbiji, ako i širom sveta, veoma popularan. Iskoristite to i reklamirajte se!
Postoji mogućnost postavljanja oglasa na naslovnu stranu Skype aplikacije, i takozvani "Conversation Ad", premijum oglas koji se prikazuje tokom telefonskog poziva. Ova vrsta oglasa omogućava brendovima da postanu deo konverzacije između ljudi, koja posebno dobija na značaju imajući u vidu da više od polovine razgovora preko Skype traje 30 i više minuta.
"Inovativni pristup je nešto što će omogućiti oglašivačima da se približe publici u pravo vreme, sa pravom informacijom i to kada donose odluke sa ljudima kojima najviše veruju", kaže Rade Tričković, direktor Httpoola.
Vrednost tržišta internet oglašavanja u Srbiji konstantno raste. Prema zvaničnom izveštaju o potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje - Adex 2012, koji je objavio i IAB Srbija, ukupna vrednost tržišta u Srbiji u 2012. godini procenjena je na 14,32 miliona evra, što predstavlja porast od 17,29% u odnosu na 2011.
Stopa rasta domaćeg tržišta internet oglašavanja je iznad evropskog proseka (11,5%).
Skype mesečno ima više od 300 miliona aktivnih korisnika u 66 zemalja širom sveta. Korisnici vole Skype jer omogućava besplatno slanje poruka (instant messaging), audio i video pozive i razmenu datoteka.
Njegovi najčešći korisnici su obrazovani ljudi između 25 i 55 godina, koji komuniciraju sa članovima porodice, prijateljima, ili poslovnim partnerima.