Nisu svi profili na LinkedInu jednaki - ono što bolje odvaja od prosečnih jeste način na koji se koriste različite mogućnosti mreže.
Kao i na drugim društvenim mrežama - glavna je angažovanost, objavljeno je na veb sajtu www.bizlife.rs. Korisnici koji bar jednom nedeljno dele određeni sadržaj sa svojim konekcijama imaju 10 puta više šansi da budu kontaktirani povodom novih poslovnih izazova.
Treba iskoristiti mogućnost za deljenje članaka, blogova i različitih informacija, ali ne treba preterivati sa brojem postova jer je ključ uspeha kvalitet njihovog sadržaja.
Mnogi smatraju da nemaju vremena da budu aktivni na mreži LinkedIn. Ovaj izgovor se, međutim, ne može smatrati opravdanim jer postoje brojne aplikacije za mobilne uređaje.
Ažurirajte status dok putujete na posao i neka vam to pređe u naviku. Profili korisnika koji imaju fotografiju, imaju sedam puta veće šanse da budu pregledani u odnosu na profile bez fotografija.
Ukoliko želite da saznate dodatne pojedinosti o tome kako da na uspešan i kvalitetan način vodite svoj LinkedIn profil pročitajte savete u OVOM tekstu. Mreža LinkedIn nedavno je predstavila i nove profile, koji će korisnicima biti dostupni uskoro.
(MONDO - agencije)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.