Zbog ogromne potrebe tržišta za kadrovima u oblasti digitalnog marketinga, kao i opšteg edukovanja javnosti IAB Serbia pokreće akciju Budi profesionalac.
Internet je već odavno promenio način na koji međusobno komuniciramo i razmenjujemo informacije, a svoj neizbrisiv trag ostavio je i na tokove globalne ekonomije i sam način poslovanja, kojim dominiraju elektronska pošta, društvene mreže, napredna internet pretraga, pametni telefoni i mobilni uređaji.
Ono što je za neke ljude kriza, drugi posmatraju kao prerušenu priliku i šansu da nauče da u novonastaloj situaciji steknu nove veštine, drugim rečima - snađu se, pa čak i prosperiraju.
Na primer, iako je više miliona ljudi u Evropi i SAD tokom proteklih nekoliko godina izgubilo posao, a neke profesije potpuno ugašene, jer se za njima civilizacijski izgubila potreba, novi ekonomski tokovi i tehnološka revolucija izrodili su sasvim nova zanimanja koja do nedavno nisu postojala.
Tako su i u Srbiji sve češće počeli da se javljaju oglasi za posao programera Facebook aplikacija, “komjuniti“ menadžera, Flash programera, SEM profesionalaca i sve traženijeg specijaliste za digitalni i interaktivni marketing.
Poznato je, takođe i da se određeni broj ljudi već duži niz godina sa uspehom bavi profesionalnim pisanjem blogova. Prilika za početak nove karijere je svakoga dana sve više i to ne samo u oblastima koje rastu na račun eksplozivnog razvoja moderne tehnologije.
Zbog ogromne potrebe tržišta za kadrovima u oblasti digitalnog marketinga, kao i opšteg edukovanja javnosti, asocijacija za podršku razvoju digitalnog marketinga IAB Serbia pokreće akciju „Budi profesionalac!“ tokom novembra meseca, kada će biti organizovani stručni kurseve iz digitalnog marketinga po cenama 40%-55% nižim od redovnih.
Ova akcija predstavlja i svojevrsnu najavu edukativnih aktivnosti koje ova organizacija planira da realizuje tokom 2013. godine, kako bi tržištu omogućila kredibilan izvor obuke stručnih kadrova.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.