Aplikacije čine život lakšim i posao uspešnim | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Aplikacije čine život lakšim i posao uspešnim

Samo jedna veoma jednostavna aplikacija pomogla je poznatoj TESCO kompaniji da svoju prodaju pveća za preko 130 procenata.

Južna Koreja, baš kao i Japan, ima specifično tržište. U svakom smislu. Jako puno rade, koriste napredne mobilne i sve druge tehnologije i mrze da slobodno vreme provode u kupovini.

TESCO kompanija, koja se upravo time bavi – trgovinom i prodajom – nakon što je iskusila osetan pad prodaje proizvoda, usluga i slabije interesovanje kupaca, rešila je nešto da promeni. Drastično!

Uradila je iscrpno istraživanje tržišta i rešila da prodavnice TESCO lanca približi kupcima. Ideja je krajnje jednostavna. Ipak, realizovana je na kompleksan i strogo definisan način.

Svuda po gradu zalepljeni su veliki plakati, na kojima su „visili“ proizvodi kao što ih vidimo na rafovima prodavnica. Svaki od njih je imao jedinstveni QR kod, koji mobilni telefoni mogu da čitaju. Aplikacije za čitanje ovih kodova su uglavnom besplatne.

Nakon skeniranja koda, pojavljuju se informacije o proizvodu, njegova cena i podaci o kupovini. Posle potvrde, preko profila kupca, koji se otvara besplatno, potvrđuje se plaćanje preko TESCO mobilne aplikacije i - to je to.

Priđete bilbordu, skenirate kod, proizvod ispod njega se ubaci u vašu online korpu i odlaže u virtuelni magacin do datuma koji odredite za isporuku. I tako sa svim proizvodima koji su vam potrebni.

Kupovina na bilo kom mestu i u bilo koje vreme – u redu dok čekate metro, na pauzi za ručak, u šetnji gradom, na autobuskom ili tramvajskom stajalištu. TESCO prodavnica je bukvalno ceo grad.

Kada želite da se izvrši isporuka, isprazni se vaš virtuelni magacin, proizvodi zapakuju i isporuče na traženu adresu. Sve je već plaćeno, jer je TESCO aplikacija povezana sa vašim bankarskim računom i platnom karticom. Dakle, ovo je kupovina bez čekanja, gužve i onda kada vama to odgovara.

Rezultat ove kampanje je dolazak TESCO firme na prvo mesto u online prodaji u Južnoj Koreji i veoma mala razlika izmežu prvog i drugog mesta u domenu klasične market prodaje. TESCO se nada i ima plan, po kojem će uskoro biti broj jedan i na tom polju.

Nedostatak ovakvog načina kupovine može biti u nepostojanju privatnosti – jer svi vide šta trenutno skenirate, ali to se lako može rešiti ponudom u vidu kataloga, veb sajta ili na neki drugi način.

Kada se sve sabere i oduzme, domaće prodavnice imaju i od koga i kako da nauče u kom pravcu treba da se kreću – samo ako hoće...



(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA