Samo jedna veoma jednostavna aplikacija pomogla je poznatoj TESCO kompaniji da svoju prodaju pveća za preko 130 procenata.
TESCO kompanija, koja se upravo time bavi – trgovinom i prodajom – nakon što je iskusila osetan pad prodaje proizvoda, usluga i slabije interesovanje kupaca, rešila je nešto da promeni. Drastično!
Uradila je iscrpno istraživanje tržišta i rešila da prodavnice TESCO lanca približi kupcima. Ideja je krajnje jednostavna. Ipak, realizovana je na kompleksan i strogo definisan način.
Nakon skeniranja koda, pojavljuju se informacije o proizvodu, njegova cena i podaci o kupovini. Posle potvrde, preko profila kupca, koji se otvara besplatno, potvrđuje se plaćanje preko TESCO mobilne aplikacije i - to je to.
Priđete bilbordu, skenirate kod, proizvod ispod njega se ubaci u vašu online korpu i odlaže u virtuelni magacin do datuma koji odredite za isporuku. I tako sa svim proizvodima koji su vam potrebni.
Kupovina na bilo kom mestu i u bilo koje vreme – u redu dok čekate metro, na pauzi za ručak, u šetnji gradom, na autobuskom ili tramvajskom stajalištu. TESCO prodavnica je bukvalno ceo grad.
Rezultat ove kampanje je dolazak TESCO firme na prvo mesto u online prodaji u Južnoj Koreji i veoma mala razlika izmežu prvog i drugog mesta u domenu klasične market prodaje. TESCO se nada i ima plan, po kojem će uskoro biti broj jedan i na tom polju.
Nedostatak ovakvog načina kupovine može biti u nepostojanju privatnosti – jer svi vide šta trenutno skenirate, ali to se lako može rešiti ponudom u vidu kataloga, veb sajta ili na neki drugi način.
Kada se sve sabere i oduzme, domaće prodavnice imaju i od koga i kako da nauče u kom pravcu treba da se kreću – samo ako hoće...
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.