3 KLJUČNE PROMENE MOBILNIH TELEFONA OVE GODINE: Obratite pažnju na njih kad kupujete novi model! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nove veze

3 KLJUČNE PROMENE MOBILNIH TELEFONA OVE GODINE: Obratite pažnju na njih kad kupujete novi model!

Autor Marko Čavić
Autor Marko Čavić

Nova 2021. godina već izgleda kao uzbudljiva smartfon godina, koja će biti ispunjena nizom novih trendova, tehnologija i inovacija.

Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Tehnološke kompanije preispitale su svoj fokus za godinu, koja predstoji i očekuju nas prilično interesantne promene na tržištu smartfona.

Koronavirus uticao je na globalni pad smartfon industrije, prvi ikad u dve decenije dugom razvoju, za oko osam procenata, a nova godina će popraviti stvar jedini, ako se obistine predviđanja da će 5G spasiti stvar.

Možda će vas zanimati:

Ova predviđanja pomoći će vam da donesete bolju odluku prilikom kupovine sledećeg telefona, što će vam pomoći da vam telefon duže traje i da ga iskoristite najbolje što biste mogli. Čak i pored činjenice da 5G još uvek nije dostupan komercijalno kod nas, to ne znači da već sad ne bi trebalo da razmišljate o toj opciji. Ionako ceo svet priča samo o tome i šta će nam sve dobro 5G doneti.

Ali, nije samo 5G važan pri izboru sledećeg telefona, ima tu još nekoliko značajnih stvari, krenimo redom!

PREDVIĐANJE #1: Povezivanje sa svima!

U razgovoru sa Danaom Derijamom, jedim od potpredsednika kompanije Motorola, ovu godinu obeležiće tačno tri ključne promene, kojih bi trebalo da budu svesni proizvođači telefona, pre svih, a onda i sami korisnici.

Ponašanje korisnika i ljudi uopšte se značajno promenilo tokom 2020. godine - želja za povezivanjem i pristupačnom tehnologijom nikad nije bila prisutnija. Zbog toga će proizvođači telefona biti primorani da modifikuju svoje proizvode, marketing i sveukupne poslovne strategije, kako bi se uskladili sa nečim što se zove novo normalno, kojem smo svi bili izloženi najvećim delom 2020. godine.

Gledajući unapred, to je prilika da novi talas inovacija zauzme centralno mesto. Tokom 2021. godine, ali i kasnije, u Motorola timu misle da će ova promena u ponašanju potrošača biti katalizator za inovacije pametnih telefona - one koje prevazilaze tradicionalne mogućnosti. Sa poboljšanim načinima povezivanja i brzinom - zahvaljujući stvarima poput 5G mreže i procesorima, koji reaguju brže - pametni telefoni će početi da igraju još značajniju ulogu u održavanju povezanosti.

Ova poboljšanja omogućiće pametnom telefonu bolju i efikasniju interakciju sa uređajima oko nas - pretvarajući smartfone u igračke konzole ili smislene dodatke kompjuterima.

Ljudi svih starosnih grupa će tokom ove ere daljinskog povezivanja prihvatiti tehnologiju, počećemo da uviđamo kako nam pametni telefoni ne pomažu samo u efikasnijem obavljanju zadatka, koji su deo ove nove realnosti - poput rada od kuće ili obrazovanja dece na daljinu - već će nam pomoći da sarađujemo, učimo, obrazujemo se i povezujemo sa svetom oko nas.

PREDVIĐANJE #2: Potpuno novi doživljaji

Kako ljudi nastavljaju da zahtevaju proizvode, koji ne samo da prate njihov užurbani način života, već i rešavaju specifične probleme i potrebe, uviđa se sve veći fokus proizvođača ka predstavljanju uređaja, koji mogu da zadovolje baš sve zahteve potrošača.

Na primer, tokom protekle dve godine smo primetili snažan fokus nekoliko tehnoloških giganata na uređaje za igre. Bilo da se radi o računaru sa besprekornim igračkim specifikacijama poput Lenovo Legion 7i ili pametnom telefonu koji igračima pruža impresivno audio iskustvo, prikaz i najveće brzine na tržištu, poput Motorola EDGE+, ovaj trend će se nastaviti i u godinama koje su pred nama“, objasnio je Dana Derija.

U sledećih godinu dana u kompaniji veruju da će ovo ići dalje od gejminga i na segmente potrošača sa drugim specifičnim potrebama, poput naprednih funkcija koje će isporučivati fotografije profesionalnog kvaliteta svima koji ozbiljno koriste društvene mreže, specifikacija koje garantuju izdržljivost i dugotrajnost aktivnijim potrošačima, pa čak i još lakše prenosive i fleksibilnije uređaje.

Na primer, 2021. godine potrošači će nastaviti da traže tehnološka rešenja koja nude prenosivost, ali koja ne ugrožavaju pogodnost i funkcionalnost, koja dolazi sa većim ekranom. Uprkos manjem broju putovanja ove godine, potrošačima su sad više nego ikad potrebna tehnološka rešenja, koja su dovoljno fleksibilna i prenosiva da prate njihov životni stil, koji se neprestano menja.

Ovih dana sa sobom nosimo manje nego što je bilo u prošlosti, jer se naša današnja putovanja sastoje od hodanja po stanu, do kuhinjskog šanka ili dnevne sobe. I dok se krećemo oko svojih prenosnih računara, punjača, pametnih telefona, rešenje je preklopni uređaj, koji može ponuditi prenosivost i funkcionalnost svih ovih uređaja.

PREDVIĐANJE #3: Virtuelna kupovina

Ove 2021. godine, rešenja za virtuelnu i proširenu stvarnost (VR/AR) proširiće se dalje od igranja i obrazovanja na segment kupovine.

Tokom ove i prethodne godine potrošači širom sveta udaljili su se od kupovine u prodavnicama, uglavnom kao rezultat obaveznog distanciranja zbog COVID-19 pandemije. Ali ovaj novi trend uskoro se verovatno neće promeniti.

Očekivane brojke za 2021. godinu prodatih 5G uređaja mogle bi da dostignu čak 190 miliona, pa ćemo početi da uviđamo kako potrošači sve više koriste VR/AR za testiranje proizvoda, isprobavanje nove odeće ili čak dizajniranje životnog prostora, sve iz udobnosti svog doma. Kupovina ili testiranje potencijalnog novog proizvoda više neće zahtevati fizičko dodirivanje proizvoda, a proizvođači će morati da pronađu načine da doživljaje i iskustva potencijalnih kupaca učine što realnijim, što će u velikoj meri biti omogućeno napretkom i širokim usvajanjem 5G mreže.

Šta vi mislite o ovim trendovima? Koristite li već neke?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(MONDO)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo:

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi