BIZNIS VREDAN MILIJARDE DOLARA! Uber objavio - kupili novu firmu, više ne prevoze samo ljude, akcije odmah skočile! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

BIZNIS VREDAN MILIJARDE DOLARA! Uber objavio - kupili novu firmu, više ne prevoze samo ljude, akcije odmah skočile!

Uber kupuje firmu za dostavu alkoholnih pića za 1,1 milijardi dolara!

  Izvor: Kurir

Kompanija Uber je saopštila i zvanično da kupuje firmu Drizli za dostavu alkoholnih pića, a transakcija u vrednosti 1,1 milijardi dolara biće realizovana u akcijama i u gotovini.

Po okončanju transakcije, Drizli-jevo tržište će biti integrisano sa aplikacijom Uber Eats.

Možda će vas zanimati:

Ta kompanija će zadržati i samostalnu aplikaciju Drizli, navedeno je u saopštenju, prenosi CNBC. Osnovan 2012. godine, Drizli je postao vodeći servis u SAD za dostavu alkoholnih pića na zahtev i dostupan je u 1.400 gradova.

Uber Eats, servis za dostavu hrane, ključni je segment Uber-ovog poslovanja u vreme pandemije kovid-19, koja je drastično smanjila samostalan odlazak ljudi u kupovinu prehrambenih proizvoda. Drizli je saopštio da je u proteklih godinu dana zabeležio rast veći od 300 posto, jer su ljudi nastavili da piju alkohol umesto u izlascima napolju - kod kuće.

Očekuje se da će sporazum biti završen u prvoj polovini 2021. godine, a akcije Uber kompanije su odmah nakon najave spajanja dve popularne kompanije na Vol Stritu skočile za više od osam procenata.

Pandemija korone potpuno je transformisala tržište alkoholnih pića u nekim delovima sveta. Ljudi su jednostavno počeli da se druže po kućama u manjim grupama, ali nisu prestali da uživaju u svojim omiljenim pićima i to su pametne kompanije, one, koje su se na vreme prilagodile trendu veoma dobro iskoristile.

Vaša iskustva? Da li vi naručujete piće na kuću nekad kod nas?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(MONDO)

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA