DECENIJU ŽIVOTA IZGUBITE GLEDAJUĆI U TELEFONE: Koliko vi trošite svog vremena na mobilne uređaje? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DECENIJU ŽIVOTA IZGUBITE GLEDAJUĆI U TELEFONE: Koliko vi trošite svog vremena na mobilne uređaje?

Otkriveno i koja generacija najviše koristi telefone!

  Izvor: MONDO / Wiko

Mnogima započinje dan tako što prvo ugledaju svoje pametne telefone, a isto tako će mnogi priznati da provode previše vremena na svojim uređajima.

Istraživanje koje je sproveo WhistleOut je otkrilo koliko jedan prosečan korisnik potroši vremena koristeći telefon, kao i koja generacija ih koristi najviše.

Možda će vas zanimati:

Prosečna osoba potroši nešto više od 76.500 sati na svojim pametnim telefonima tokom života, što je u proseku skoro devet godina. Realno za očekivati, milenijalci (ljudi rođeni od 1981. do 1996. godine) su ti koji koriste najviše svoje telefone, dnevno posvete pažnju svom uređaju i do 3,7 sati.

Potom sledi generacija X (ljudi rođeni u periodu od 1965. do 1980. godine) koja na svojim telefonima provede tri sata dnevno, dok bejbi bumeri (generacija rođena posla rata, od 1946. do 1964. godine) gledajući u ekran provedu 2,5 sati.

Kako je pandemija koronavirusa naterala ljude da ostanu svojim kućama, te da se svaki vid interakcije obavlja putem interneta, ne čudi da je povećana upotreba tehnologije. Poslednja istraživanja su pokazala da veliki broj Amerikanaca ima problem da ostavi svoj uređaj sa strane i da se muče da smanje upotrebu istih.

Kompanije kao što su Google, Apple i Facebook su na svojim aplikacijama uveli opcije koje omogućavaju korisnicima da pogledaju koliko su vremena proveli na dnevnom, mesečnom i godišnjem nivou. U galeriji pogledajte detaljniju statistiku.

Koliko vi dnevno potrošite vremena na korišćenje mobilnog telefona?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(Mondo / Cnet)

Pročitajte i ovo:

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA