INSTAGRAM NAPLAĆUJE OBJAVE: Pogledajte koje objave će se plaćati i koliko će koštati (FOTO) | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

INSTAGRAM NAPLAĆUJE OBJAVE: Pogledajte koje objave će se plaćati i koliko će koštati (FOTO)

Da li ćete “odrešiti kesu“ za novu Instagram opciju?

  Izvor: MONDO / Instagram

Od kada je Instagram aplikacije od tada postoji i pitanje - zašto nema linkova u opisu objava tj. zašto oni nisu aktivni?

I, evo - Instagram 10 godina nakon pojavljivanja na mobilnim telefonima uvodi ovu opciju, ako je verovati patentu, koji je predat na odobrenje.

Možda će vas zanimati:

Fora s ovim je, osim što Instagram definitivno planira da uvede opciju linkova u opisu objava i to što će se ti linkovi plaćati. Dakle, ukoliko želite da linkujete nešto u svojoj objavi - moraćete to da platite! Verujemo da je ova opcija tako skrojena spram influensera, slavnih ličnosti i biznis profila, mada realno - i obični korisnici toliko puta su želeli da podele link direktno do nekog važnog sadržaja.

Pretpostavljamo da se deljenje linkova i plaćanja uvodi isključivo za pomenute kategorije, kako bi se obični korisnici što više zadržali na platformi. Poenta je da, ako vi kliknete na link i napustite Instagram to ne ide Facebook kompaniji u prilog, jer se na taj način skraćuje vreme provedeno u Instagram aplikaciji.

Prema podacima, koji su procureli zajedno sa patentnom prijavom, Instagram planira da prodaje linkove u objavama za dva dolara, odnosno evra i funte naviše, u zavisnosti od toga šta se linkuje i kuda link vodi.

Instagram će u oktobru 2020. godine proslaviti 10. godišnjicu postojanja, pa je to idealan trenutak da vidimo aktivaciju ove funkcije.

Da li ćete tražiti njeno korišćenje od mreže?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Ovo ne smete propustiti

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA