APPLE BLOKIRAO FACEBOOK: Kao što je zabranio Fortnite, sad je zabranio i Facebook ažuriranje! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

APPLE BLOKIRAO FACEBOOK: Kao što je zabranio Fortnite, sad je zabranio i Facebook ažuriranje!

Facebook obavestio korisnike da Apple uzima 30 odsto od svake kupovine - Apple blokirao ažuriranje Facebook aplikacije!

  Izvor: MONDO portal/ScreenShot

Kompanija Facebook uvela je nedavno mogućnost direktne prodaje i kupovine korisnicima kroz tzv. Shop kanal na svojoj aplikaciji, slično onome što nudi Instagram.

Na taj način Facebook je omogućio laku i brzu kupovinu različitih stvari kroz tu aplikaciju, a posebno su popularni digitalni proizvodi, kakvi su učenje na daljinu (časovi kuvanja, jezika, pevanja i slično), koji su prilagođeni novom načinu življenja i rada zbog korone.

Možda će vas zanimati:

Problem je nastao opet s kompanijom Apple u trenutku kad je ta kompanija odbila da se odrekne svojih 30 procenata, koje ubira od svake kupovine digitalnih prodaja kroz aplikacije plasirane preko njene AppStore prodavnice, pa je na taj način osoba ili kompanija, koja prodaje, zakinuta za taj iznos, pošto Facebook (još uvek) ne uzima proviziju za prodaju preko aplikacije.

Da ilustrujemo. Ako karta za onlajn koncert ili časove kuvanja košta 10 dolara u Facebook Shop sistemu, a prodata je preko iOS, iPad OS ili Mac Facebook aplikacije, sedam dolara od 10 ide prodavcu, a tri Apple kompaniji. Korisnik nema previše opcija, pa bi uštedeo ta tri dolara on mora da podigne cenu na 13 dolara za Apple korisnike ili jednostavno - da se odrekne tri dolara u korist Apple kompanije.

Kompanija Facebook, da bi izbegla raspravu o tome zašto je prodaja dobara kroz prodavnicu na iPhone ili Apple uređajima skuplja od one ne Android-u, ispod svake kupovine na Apple-u, pre plaćanja je postavljeno objašnjenje u kojem se navodi da Apple uzima proviziju od 30 procenata za transakciju. Nakon toga Apple je blokirao ažuriranje Facebook aplikacije, jer to krši odredbe poslovanja po AppStore prodavnici, uz objašnjenje da je to irelevantan podatak za korisnika.

Na Android telefonima poruka je trebalo da glasi da "Facebook ne uzima proviziju za prodaju".

U izjavi za medije Facebook je naveo da je u ovom trenutku i danas nikad važnije da korisnik zna tačno gde mu svaki dinar ide, što je posebno važno za male biznise i firme pojedinaca, koje zbog pandemije pokušavaju da zarade na onlajn način, digitalnim poslovanjem. “Nažalost, Apple je odbio da omogući prikazivanje ovako važne informacije o proviziji od 30 procenata, ali mi i dalje tražimo način da to prikažemo kroz našu aplikaciju“, stoji u obaveštenju Facebook kompanije upućenom agenciji Rojters.

Facebook sad mora da povuče izjavu o tome da Apple uzima 30 procenata od svake digitalne transakcije, koja je napravljena kroz Facebook preuzet sa AppStore prodavnice, da bi mogao da pusti ažuriranje Shop dodataka u aplikaciji svim korisnicima.

Podseća na EPIC - Apple sagu...

Facebook je, kao EPIC sa Fortnite igrom, pokušao da ukaže na to da 30 procenata korisničkog novca ide u Apple džep, što se toj kompaniji nije dopalo. Fortnite je, ipak pružio korisnicima kroz iOS i iPad OS aplikaciju mogućnost da kupe V-Bucks novac u igri alternativnim kanalom, koji ne uračunava Apple proviziju i nakon toga Fortnite je izbačen iz prodavnica, a ažuriranja su zabranjena na svim Apple platformama. Fortnite sezona 4 stići će na sve suređaje, osim na bilo koji Apple uređaj - telefon, tablet ili računar.

The Verge navodi da velike kompanije, kakve su Netflix, Kindle ili Spotify proviziju od 30 procenata uzimaju na sebe, kako bi pretplata svima bila ista, iako korisnici mogu da produže važenje mesečnog naloga i preko veba, mimo AppStore prodavnice, a ne samo kroz AppStore preuzetu aplikaciju, ali takav način kupovine ne smeju da reklamiraju u iPhone, iPad ili Mac aplikaciji tj. dozvoljeno im je da stoji samo link preko Apple sistema plaćanja.

Pročitajte i ovo:

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA