Da li biste dali 1.200€ za OVAJ MOBILNI - potpisali sebi smrtnu presudu? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Da li biste dali 1.200€ za OVAJ MOBILNI - potpisali sebi smrtnu presudu?

Umesto da učine svoj mobilni što pristupačnijim Japanci izabrali da budu preskupa konkurencija svima.

  Izvor: MONDO / Sony

Već smo pisali o tome da su se telefoni smart kategorije, posebno oni PREMIUM klase “izborili“ za cenu do čak 1.500 evra.

Ipak, neki proizvođači bi morali da znaju da za njih ta klasa nikako nije.

Možda će vas zanimati:

Jedan od glavnih pretendenata na gašenje mobilnog biznisa je Sony. Nažalost, kompanija se nikako ne snalazi na tržištu već godinama i u prva tri meseca prodala je svega 400.000 Xperia uređaja, što je mizerno u odnosu na bilo koju kompaniju u prvih 10 na tržištu, a odakle je odavno ispala.

Tom prilikom predstavljajući rezultate prodaje, napomenuli smo da novi modeli moraju da budu vrlo brižljivo pozicionirani kad je cena u pitanju, pored toga što su hardverski vrlo dobri. Nažalost, Sony je odlučio da cena novog flagship uređaja bude sumanuto visoka - čak 1.199 evra u EU zoni. Ovo je početna cena, jer su u ponudi i snažnije konfiguracije, a radi se o početnom modelu sa 8 GB RAM i sa 256 GB memorije.

Nažalost, za tu cenu Sony ne nudi ništa spektakularno.

Da, telefon izgleda odlično, ima neobičan i moćan ekran i verovatno sjajnu kameru, ali ne ističe se ni po čemu u odnosu na konkurenciju, da bi u današnje vreme veliki broj (novih) korisnika razmišljao o kupovini Sony Xperia 1 II telefona. Čak naprotiv, konkurenti flagship klase imaju čime da se pohvale u odnosu na ovaj model - mnogo brže punjenje, jače baterije, više RAM-a, do 12 GB, dokazano dobre kamere sa mnogo više MPx, takođe odličnim dizajnom i većom popularnošću.

Xperia 1 II video (MobIT)
Izvor: Sony Xperia

Xperia 1 II video (MobIT)
Izvor: Sony Xperia

SONY XPERIA 5 PLUS (MobIT)
Izvor: Slashleaks

Činjenica je da veći broj nečega, posebno megapiksela ne mora da znači i nužno bolji kvalitet ili stabilniji rad, ali ljudi se “pecaju“ na megapiksele, RAM, memoriju i miliamperčasove, jednostavno je tako, a u marketing portfoliju Sony kompaniji toga fali.

Biće vrlo zanimljivo videti kakve će reakcije izazvati Sony Xperia 1 II od juna, kad telefon bude i globalno dostupan na svim tržištima.

Šta vi mislite, ima li Sony bilo kakvu šansu?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Ovo ne smete propustiti

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA