Reklama internet giganta je sjajna, ali istovremeno pokazuje sve loše strane današnjeg interneta.
Superbol se približava i velike kompanije jedna po jedna izbacuju svoje reklame, koje će biti prikazane tokom ovog sporskog spektakla.
Ove godine Google kompanija je poranila i već krajem januara imamo priliku da vidimo njihovu srceparajuću reklamu spremnu baš za ovo finale.
Reklama je predivna! Pokazuje nam kako tehnologija može da bude od koristi dok patimo i pruži nam utehu, što je sjajno. S druge strane, ista reklama pokazuje nam i mračniju stranu današnje tehnologije i interneta, koji sve slušaju i svuda vole da “zabodu svoj nos“.
Umesto listanja albuma sad pozivamo Google Assistant-a u pomoć da nam prikaže najlepše slike. Umesto sećanja u našim mislima sad bi trebalo da svoje najintimnije emocije podelimo sa mašinama, kako bi nam ona pomogle da se bolje osećamo.
A, znamo kako rade današnje mašine - koriste naše podatke onako kako im se “ćefne“ i jednom predata misao, reč ili slika Google mašineriji više nikad neće biti samo naša. Čuće je neko drugi, videće je isto neko drugi, a postaće zajednički trening mašinskog učenja, kako bi se algoritmi poboljšali. To je taj deo koji nije toliko sjajan u ovoj, inače “pekmez“ reklami…
Kako se vama sviđa reklama, kako gledate na sve ovo?
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.