Samsung ostaje #1, Huawei raste, Apple posustaje | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Samsung ostaje #1, Huawei raste, Apple posustaje

Američka zabrana malo je naškodila Huawei prodaji u periodu april-jun, ali jeste okrnjila veći uspeh. Samsung povećao tržišni udeo, Apple značajno pao.

  Izvor: MONDO portal / Samsung

Sve velike analitičke kompanije izbacile su svoje rezultate o prodaji za drugi kvartal 2019. godine i svi se slažu u jednom - prodaja Huawei telefona je značajno manje pala, nego što su stručnjaci predviđali. Kine je neverovatnom potražnjom ispeglala evropske i druge gubitke, pa je Huawei uspeo i da poveća prodaju i da zauzme veći deo tržišta, nego u istom periodu lane. Tako je i sa kompanijom Samsung, samo je Apple nazadovao.

Samsung je u periodu od aprila do juna prodao 76,3 miliona komada telefona, što je porast od 1.9 odsto u tržišnom udelu u odnosu na isti period prošle godine - sad Samsung ima udeo na tržištu od 22,3 odsto. Huawei je prodao 58,7 miliona komada telefona i povećao tržišni udeo za 1,7 odsto, na 17,2 procenta. Apple je prodao 3,3 miliona komada iPhone-a manje, nego prošle godine, pa je tržišni udeo pao na 11 odsto, što je pad od skoro jednog procenta.

Zanimljivo je da su OPPO i Xiaomi jedva porasli, svega 0,1 i 0,3 odsto u odnosu na isti period prošle godine, sa prodatih 32, odnosno 29,8 miliona telefona širom sveta. Veliki pomak i proboj na deveto mesto napravio je HMD Global tj. Nokia, koja je porasla za oko 20 odsto u posmatranom periodu, VIVO i Lenovo su napravili vrlo skroman korak unapred, ali su Sony i LG pali i među najslabijim kompanijama su u ovom domenu.

Ukupno, tržište je palo između 1,2 i 2,6 odsto, što je loša vest za sve smartfon proizvođače, jer to znači da je tržište već počelo da stagnira. Izvor ovih informacija su Counterpoint, Strategy ANalytics i drugi.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA