POTVRĐENO: DVA SATA dnevno potrošimo na društvene mreže! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

POTVRĐENO: DVA SATA dnevno potrošimo na društvene mreže!

Prosečan korisnik svakog dana na društvene mreže potroši čak dva sata, a sve veći problem je i zatrpanost sadržajem, koja otežava pronalaženje onog što nas interesuje.

  Izvor: Promo/Kaspersky Lab

Skoro polovina svetskog stanovništva (3,48 milijardi ljudi) koristi društvene mreže, pokazalo je istraživanje Digital 2019. U proseku, čovek na društvenim mrežama provede čak do dva sata, odnosno 116 minuta dnevno, što upotrebu društvenih mreža postavlja na drugo mesto najzastupljenijih aktivnosti u slobodno vreme – odmah iza gledanja televizije, rezultati su analize SocialMediaToday.

Pojavom prvih društvenih mreža i ekspanzijom Facebook-a promenjen je način komunikacije, a upravo sa ciljem da se ukaže na uticaj društvenih mreža na svakodnevicu ustanovljen je Međunarodni dan društvenih mreža, koji se obeležava 30. juna.

Pročitajte i ovo: Facebook postaje MREŽA MRTVIH, reagujte na vreme!

Društvene mreže upotrebljavaju se za ličnu komunikaciju sa prijateljima i porodicom, pronalazak posla, kao i za širenje i promociju poslovanja. Zbog toga velika većina kompanija osim veb sajtova ima i profil na nekoj od društvenih mreža. Konkretno, mi smo radili istraživanje o biotehnološkim industrijama - hemijskoj, farmaceutskoj i medicinskoj i pokazalo se da je Twitter najrelevantnija platforma za ovu vrstu industrije, dok je Instagram najmanje popularan”, objasnio je Jan Keler iz beogradskog odseka digitalne agencije Namics.

 Društvene mreže, Social Networks, Kaspersky Lab, Pokrivalice, Mreže, Pokrivalica, Psst, Tiho, Ćuti Izvor: Promo/Kaspersky Lab

Keler dodaje da je pre upotrebe društvenih mreža u poslovanju potrebno dobro istražiti sve kanale komunikacije: “Na primer, iako su postojale prognoze da će Facebook u 2018. godini izgubiti dva miliona korisnika, prema analizi Digital 2019, on je ostao najpopularnija društvena mreža. Profil na Facebook-u ima čak 2,3 milijarde ljudi, dok Instagram koristi jedna milijarda. Dodatno, važno je istražiti i uzrast korisnika društvenih mreža, ali i njihov pol. Dobra analiza kanala komunikacije rezultiraće i dobrim rezultatima u upotrebi tih kanala”.

Pročitajte i ovo: Za vizu će nam ČEŠLJATI i društvene mreže

Razvoj društvenih mreža i digitalne sfere uopšte uticao je i na količinu informacija kojoj su izloženi korisnici interneta. Prema Forbse-ovom izveštaju, ljudi svakog minuta podele 456.000 tvitova i postave 46.740 fotografija na Instagram, pa se postavlja pitanje kako korisnici da dođu do informacija, koje su im stvarno bitne.

Na primer, za širenje aktuelnih vesti mogu se koristiti takozvani heštegovi i ko god želi da ostvari interakciju na Twitter-u zna da relevantni heštegovi dodaju vrednost za čitaoca. Takođe, na društvenim mrežama, algoritmi već nude individualizovane i optimizovane sadržaje, ali se u budućnosti se očekuje da ponuda vesti bude još približnija interesovanjima pojedinaca”, zaključio je Keler.

PRIJATELJI: Razlog zašto koristimo društvene mreže

Kako pokazuje istraživanje Globalnog veb indeksa, čak 42 odsto ljudi koristi društvene mreže kako bi znali šta se dešava njihovim prijateljima i to je najčešći razlog za upotrebu društvenih mreža.

Informisanje o aktuelnim vestima i događajima drugi je razlog za korišćenje društvenih mreža, a ispunjavanje slobodnog vremena na trećem.

Pročitajte i ovo: Istraživanje - Šta građani Srbije čitaju u medijima

Takođe, ljudi koriste društvene mreže kako bi pronašli šaljive sadržaje, podelili fotografije i video sadržaje sa prijateljima, ali i kako bi pronašli proizvod, koji im je potreban.

Pronalazite li se u ovoj statistici i kako komentarišete činjenicu da nam na društvene mreže otpadne čak dva sata svakog dana?!

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA