Čekali smo na ovo godinama! (FOTO) | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Čekali smo na ovo godinama! (FOTO)

Na jednoj od najpopularnijih društvenih mreža najzad opet možemo da čitamo objave onako kako se i objavljuju - hronološki!

  Izvor: MONDO portal / Marko Čavić

Pre više od četiri godine Twitter je, odmah nakon Facebook i Instagram promena, uveo algoritamski način prikazivanja sadržaja, koji je po nekim svojim načelima korisnicima prvo nudio istaknute (top) tvitove, umesto hronološki poređane objave.

Korisnici su dugo negodovali, a tražnja za hronološkim rasporedom objava nikad nije pala. Najzad, tek krajem 2018. godine prvo su iOS korisnici dobili mogućnost povratka na hronološki način objave, a sad to imaju i Android korisnici.

Da bi se tvitovi videli po vremenu objave, bez korišćenja Twitter algoritma u rasporedu objava bilo kog naloga na Android telefonu, potrebno je kliknuti na zvezdicu u gornjem desnom uglu. Nakon toga potrebno je izabrati opciju Najnoviji tvitovi prvo. Ukoliko želite dodatno da prilagodite način prikazivanja Twitter objava kliknite na stavku ispod Pregled željene postavke sadržaja.

Pogledajte našu galeriju za pomoć i više informacija.

Pročitajte ovo: Koliko zarađuju "uticajni tviteraši"

Inače, Twitter je, u sveopštoj histeriji oko lažnih vesti, obmana i hakerskih napada, koji se svakodnevno dešavaju na drugim društvenim mrežama, zadržao status necenzurisane, precizne i aktuelne društvene mreže, koja je nakon perioda stagnacije počela da dobija na aktuelnosti i pažnji kod korisnika. To pokazuju i poslednji finansijski izveštaji, koji su vrlo dobri za Twitter, najbolji u poslednjih nekoliko godina i konstantni već nekoliko kvartala.

Da li ste i vi na Twitter mreži? Pratite nas svakako, ako jeste!

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA