Naslov je šaljiv, ali je poruka ozbiljna - još jednom se izreka “Ne verujte svemu što vidite“ pokazala potpuno tačnom!
A post shared by MONDO MobIT (@mondo_mobit) on
Ne, nije nam namera da bilo koga “spuštamo“ (da ne kažemo nešto gore), nego da još jednom skrenemo pažnju da uvek proverite sve što vas zanima, pre nego što kupite telefon.
U toku je najveći sajam potrošačke elektronike u ovom delu sveta, IFA 2018 u Berlinu, na kojem se na svakom koraku sreću “neverovatni uređaji, koji će vam promeniti život“. Naravno da nije tako i naravno da nijedan od njih nije toliko revolucionaran, koliko bi marketing mašinerija svake od kompanija, koje te uređaje proizvode voleo da ih vidimo i doživimo.
IFA 2018: Mobilni telefoni, koji će doći do kraja godine
Na slikama možete da vidite jedan redovan primer onoga što se dešava svakodnevno - stesane bočne ivice, koje su drastično veće i još više stesana “brada“, odnosno donji deo telefona. Marketinški materijal, koji je na slici i telefon su gotovo 1:1 razmere i jasno se može videti da je marketing uradio mnogo više od proizvodnje kompanije ovog telefona.
Naravno, čast izuzecima među proizvođačima telefona, kao i uvek, jer - nisu svi isti!
Nećemo reći o kojem proizvodu je reč, to nije ni bitno, jer su u sličnoj situaciji hvatani i najveći proizvođači - recimo, Apple je jednostavno “odsekao“ kameru sa promo slika jednog od svojih iPhone proizvoda, koja je štrčala par milimetara iz kućišta. Sve je to vrlo brzo zaboravljeno, kao što će i ovo biti, ali je bitno da uvek dobro proverite sve u praksi, pre nego što kupite telefon.
Google ulazi u svuda - u kuće, uređaje i nas!
Prošetajte se do prodavnice, posetite prodaju operatora, uzmite telefon u ruku, pregledajte ga kako radi i izgleda u praksi i na osnovu toga donesite odluku da li je taj telefon za vas ili nije.
Ne verujte svemu što vidite, dabome
Pratite naše društvene mreže za slike, video i izveštaje i ne zaboravite da pratite oznaku IFA 2018 na MONDO sajtu i #MobITIFA2018 oznaku na društvenim mrežama!
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.