Prodaja kućnih aparata u Srbiji značajno raste | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Prodaja kućnih aparata u Srbiji značajno raste

Srbija i neke od bivših zemalja Jugoslavije beleže najznačajniji porast prodaje u segmentu kućnih aparata u Evropi.

  Izvor: Promo/IFA/MONDO portal

Tokom IFA GPC 2018 konferencije u Rimu, prezentovani su rezultati nemačkog Gfk-a, koji su pokazali da prodaja malih i drugih kućnih aparata u Srbiji raste značajno. Predviđanja ovog nezavisnog instituta su da će tokom 2018. godine prodaja ovih uređaja u Srbiji porasti između do pet odsto, što je više nego za projektovan svetski rast, koji će iznositi oko četiri odsto.

Tržište telefona i televizora „jede“ PC

Srbija će, kao i Hrvatska i Slovenija, koje imaju projektovan isti rast za 2018. godinu, tako biti među evropskim tržištima sa najvećim rastom prodaje u kategoriji malih kućnih aparata, zajedno sa Španijom i Grčkom. Ukrajina će od evropskih zemalja imati najveći rast u ovoj oblasti, koji će tokom 2018. godine iznositi oko ili preko 15 odsto u poređenju sa 2017.

Srbija je i tokom 2017. imala sličan rast, a rast prodaje nije nužno povezan sa povećanjem platežne moći stanovništva, nego i sa činjenicom da je tržište izašlo iz recesije, da još uvek nije zasićeno, ali i tome da je dostupno više stranih brendova i blagom padu prosečnih cena najvažnijih kategorija malih kućnih aparata.

Plaćaćemo više za uređaje - to želimo!

Prema još jednom Gfk istraživanju, kojim je obuhvaćena i Srbija, kupci su spremni da plate više za kvalitetan i pouzdan aparat, i to posebno za kategorije navedene u tabeli.

Pratite sa nama sve IFA GPC 2018 vesti na našem linku - pisaćemo o tehnologiji i uređajima koji još uvek nisu predstavljeni i koje niste ni očekivali!

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA